Gå til innhold

Naken blant venner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen ganger vært naken sammen med dine venner uten at det hadde noe med sex å gjøre?

Var det kun av samme kjønn eller var det med det motsatte også? Og hva var sammenhengen?

Var det rart?

Skrevet

Har du noen ganger vært naken sammen med dine venner uten at det hadde noe med sex å gjøre?

Var det kun av samme kjønn eller var det med det motsatte også? Og hva var sammenhengen?

Var det rart?

ja , i badstu på hytta , begge kjønn.

Jeg synes ikke det var rart .

Skrevet

Jeg hadde aldri invitert til nakenparty, men joda, i dusjen på skolen var vi nakne...

Skrevet

Har vært naken sammen med drøssevis av venninner. I garderober, badstuer, mens man steller seg til fest... Er for meg helt naturlig. Har et par kompiser som også har sett meg naken. Føles litt merkelig, men ikke i den grad at jeg føler noe umiddelbart behov for å famle etter noe å dekke meg til med. Nakenhet er ikke farlig.

AnonymBruker
Skrevet

Var det rart?

Helt uaktuelt for meg i voksen alder.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger. La meg tenke:

- dusjen på skolen

- dusjen på svømmehall

- klespoker på fest

- hyttetur

- ferietur

Venner av begge kjønn, spiller ingen rolle.

Skrevet

Er naken foran venninnene mine stadig vekk, det gjør meg ingenting. Kameratene mine, derimot, er unge og single og fulle av hormoner, så det å være naken foran dem ville ikke vært avslappende og naturlig for min del.

Skrevet

Ja, begge kjønn.

- Badstue/dusjing på felleshytter og lignende.

- Bading i fjellvann og hav.

- Skifting av tøy ved diverse vannsportaktiviteter og vinteraktiviteter.

- Soling på avsidesliggende steder i inn og utland.

Anser meg på ingen måte som nudist. Virker som det å være mye på tur med andre gjør noe med blygheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...