AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Har du noen ganger vært naken sammen med dine venner uten at det hadde noe med sex å gjøre? Var det kun av samme kjønn eller var det med det motsatte også? Og hva var sammenhengen? Var det rart?
sebastianen Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Har du noen ganger vært naken sammen med dine venner uten at det hadde noe med sex å gjøre? Var det kun av samme kjønn eller var det med det motsatte også? Og hva var sammenhengen? Var det rart? ja , i badstu på hytta , begge kjønn. Jeg synes ikke det var rart .
UnderCover Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde aldri invitert til nakenparty, men joda, i dusjen på skolen var vi nakne...
Ego Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Har vært naken sammen med drøssevis av venninner. I garderober, badstuer, mens man steller seg til fest... Er for meg helt naturlig. Har et par kompiser som også har sett meg naken. Føles litt merkelig, men ikke i den grad at jeg føler noe umiddelbart behov for å famle etter noe å dekke meg til med. Nakenhet er ikke farlig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Har du noen ganger vært naken sammen med dine venner uten at det hadde noe med sex å gjøre? Var det kun av samme kjønn eller var det med det motsatte også? Og hva var sammenhengen? Var det rart? Helt uaktuelt for meg i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Ja, mange ganger. La meg tenke: - dusjen på skolen - dusjen på svømmehall - klespoker på fest - hyttetur - ferietur Venner av begge kjønn, spiller ingen rolle.
Xaphan Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Er naken foran venninnene mine stadig vekk, det gjør meg ingenting. Kameratene mine, derimot, er unge og single og fulle av hormoner, så det å være naken foran dem ville ikke vært avslappende og naturlig for min del.
Gjest my Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Ja, begge kjønn. - Badstue/dusjing på felleshytter og lignende. - Bading i fjellvann og hav. - Skifting av tøy ved diverse vannsportaktiviteter og vinteraktiviteter. - Soling på avsidesliggende steder i inn og utland. Anser meg på ingen måte som nudist. Virker som det å være mye på tur med andre gjør noe med blygheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå