Redbull Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Tenkte eg skulle lage ett mnd skjema, der eg har planene klare for hva som skal gjøres for hele mnd (er lov å prøve seg!) SÅ, eg lurer på om dere kjekke damer her inne kan skrive ned ALT som skal gjøres i ett hus, og hvor ofte dere gjør det? Feks: Trappevask en gang annen hver uke.
Gjest Consensio Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Hver dag: -Rydde/sette på plass ting. -Oppvaskmaskinen ryddes ut om morgenen, setter inn møkkete i løpet av dagen, settes på om kvelden. -Re opp senga -Støvsuger/mopper over gulvene 1 gang pr uke: -Skifter sengetøy -Tørker støv -Vasker badet -Vasker gulvene -Vasker klær, henger opp klær, bretter klær Kommer ikke på noe mer jeg
kamela Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 I tillegg kan du legge til tørking av gulvlister, oppå skap, dørkarmer/dører og møbler en gang i måneden og mye er gjort. Renholdplan er faktisk veldig greit å jobbe etter, og så er det så godt å kunne krysse av på lista
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Tømme all søppel, bytte ut håndklær, åpne/sortere/betale post/regninger, kaste gamle aviser/blader/papirer, lufte, fylle på med ved inne, ta ut aske fra peisen, vanne planter, koste gulvet i gangen og på kjøkkenet, matinnkjøp, matplanlegging og matlaging. Også sånne veldig sjeldne som vindusvask og styking av klær, bytte ut sesongklær og sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå