AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jeg blir så kåt av tanken på sex med en eldre mann (45-50) Er selv 19 år. Jeg har langt lyst hår, 180 høy, slank og veltrent og pent ansikt. Det skulle jo ikke være noe i veien for at de vil ha meg, da jeg er veldig populær på guttefronten. Men spørsmålet er: Hvor skal jeg finne disse eldre mennene og hvordan går man frem? Hjelp! Må bare få denne fantasien til å bli virkelighet. Blir så våt av tanken på å bli tatt hardt av en eldre mann.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Er bare å stikke innom en pub. Ja men hvordan tar man iniativ? Jeg kan jo ikke bare gå bort å spørre om han vil knulle meg. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Nærmeste pub er løsningen. Ta kontakt med en du liker og så ta det fra der.
karolinn Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Dra på byen, på en pub hvor det går ann å prate. I slike miljøer er det naturlig at man deler bord med noen bare fordi det er lite plass.. så kan jo flørtingen komme etterhvert. Nyskilte menn og ungkarer er ikke vanskelige å be
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Jeg blir så kåt av tanken på sex med en eldre mann (45-50) Er selv 19 år. Jeg har langt lyst hår, 180 høy, slank og veltrent og pent ansikt. Det skulle jo ikke være noe i veien for at de vil ha meg, da jeg er veldig populær på guttefronten. Men spørsmålet er: Hvor skal jeg finne disse eldre mennene og hvordan går man frem? Hjelp! Må bare få denne fantasien til å bli virkelighet. Blir så våt av tanken på å bli tatt hardt av en eldre mann. Nja, må og må fru blom, det er ikke alt som er like lurt å gjennomføre, selv om man har lyst. Hvis man bare gjør alt man har kyst til hele tiden kan det gå skeis. Å gå ut og finne en eller annen kar bare for sex er ikke en lur ting å gjøre..
Chrizzy Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Jeg tror ikke det skal være sørlig vanskelig nei, dra på byen, flørt med en eller annen så kommer nok resten av seg selv. Menn over 45 er ekstremt lette på tråden har jeg lest Men tror de stort sett er ganske myke av seg...
Gjest gjest Skrevet 2. april 2011 #10 Skrevet 2. april 2011 Jeg tror ikke det skal være sørlig vanskelig nei, dra på byen, flørt med en eller annen så kommer nok resten av seg selv. Menn over 45 er ekstremt lette på tråden har jeg lest Men tror de stort sett er ganske myke av seg... Det var da voldsomt.. Nå er jeg ikke blitt 45 enda (men nesten..) Ikke er jeg spesiellt myk (verken på den ene eller andre måten) eller lett på tråden. Om kompisene mine er myke vet jeg ikke, men de er heller ikke, det jeg vet, lette på tråden. Og ei på 19 hadde ikke vært særlig aktuellt....
Chrizzy Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Hehe, leste at menn over 45 ikke bare er lette på tråden, de er mest utro og Hun ville bli tatt hardt, men eldre menn er vel stort sett mer hensynsfulle og mer følsom ovenfor partneren vil jeg tro, men dette er bare noe jeg antar, har ikke vært med noen over 45.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå