AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt billig tråd for strikking (helst ull) ?
Anaconda Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Ulltråd (sportsgarn) på europris koster ca 13 kroner, og er hvertfall den billigste de har der. og den er god
gnagsaar Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Rema, Europris og Nille har en del billig garn. Tror Sparkjøp selger billig på nett.
Anaconda Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Vet du hva det koster for et nøste disse stedene, gnagsaar? Det vil jeg sjekke ut også
gnagsaar Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Vet du hva det koster for et nøste disse stedene, gnagsaar? Det vil jeg sjekke ut også Husker ikke nøyaktig pris for har ikke handlet garn siden i fjor (har et lager som må brukes først), men vet det er mye billigere enn garnbutikker. Mener det ligger på rundt 13-15kr for et nøste med vanlig ullgarn. Tror Europris og rema er billigst.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Det heter ikke tråd, det heter garn! Okei da Her jeg kommer fra sier vi tråd, derfor tenkte jeg ikke over det :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt billig tråd for strikking (helst ull) ? Hvis du trenger mønstere, kan du skrive de ut gratis her; http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php Er masse fint her, å for ethvert nivå. Absolutt verdt å sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå