sophiaM Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Vitamin Well drikken reklamerer med at de har vitaminer på flaske, i mange forskjellige gode smaker. Jeg syns det er helt utrolig gode, og kunne drukket flere på en dag om jeg kunne ^^ Men er det så mye vitaminer, og er de så sunne som de virker som? Eller er det bare saft med fansy navn?
Tullepia Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Hvorfor drikke dyre vitaminer på flaske når du kan få vitaminer i deg på den naturlige måten? Vær ute i dagslys og få gratis D-vitaminer, spis fisk, grønnsaker og frukt, så er du på god vei! 2
sophiaM Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Ja, jeg får forsåvidt i meg nok vitaminer fra før, men det var heller ikke det som var spørsmålet. Jeg lurte på om vitamin Well er så bra og fantastisk som Nettsiden skal ha de til?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Virker greit nok, men hadde ikke brukt det som en erstatning for vann eller drukket det i stedet for å ta vitamintilskudd.
dobby Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Eg drikk gjerne Vitamin Well i staden for brus, då er det jo ei god erstatting. Er særleg glad i den med hylleblomst.
Zzyzx Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Ja, jeg får forsåvidt i meg nok vitaminer fra før, men det var heller ikke det som var spørsmålet. Jeg lurte på om vitamin Well er så bra og fantastisk som Nettsiden skal ha de til? Du får ikke noe annen effekt av det enn av vitamintilskudd i pilleform, hvis det er det du lurer på. Det blir jo akkurat som et tilskudd, bare i flytende form.
Snop Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Vitaminene er vel og bra, men jeg mener å huske at det inneholder masse annet drit som ikke er bra for oss. Husker ikke hva det var, bare at jeg kjøpte flasken med god samvittighet og hadde ikke så god samvittighet når jeg leste hva den faktisk inneholdt.
Envy Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 å, vitamin well er så godt! Men plutselig finner jeg det ikke noe steder? De hadde det på IcaMaxi før, men har ikke funnet det der de siste gangene jeg har vært der. Må man på meny, eller hvor får man tak i det nå?
Gjest Aria. Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Jeg liker det også veldig godt. Men drikker det ikke istedefor vann, og heller ikke slik at jeg dropper å spise fisk og brokkoli fordi jeg drikker det. Det er heller sånn at jeg syntes det smaker godt og tar det når alle andre skal ha Cola eller annen brus.
Pingting Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 å, vitamin well er så godt! Men plutselig finner jeg det ikke noe steder? De hadde det på IcaMaxi før, men har ikke funnet det der de siste gangene jeg har vært der. Må man på meny, eller hvor får man tak i det nå? Fra nettsidene: Du får kjøpt Vitamin Wells produkter på 7 eleven, Deli de luca, Narvesen, Shell 7 eleven, Statoil, Esso on the run, Samson, Meny, Ultra, Safari (Bergen) og over 150 kafeer i Oslo og omegn. Ang. hovedspørsmålet så njah. Jeg kan ikke ekstremt mye om ernæringsfysiologi, men nok til å irritere meg over at de har en litt forenklet fremstilling på nettsidene av hva de ulike stoffene gjør pg hvordan kroppen fungerer. Det er, som alltid, litt mer komplisert enn som så, og avhenger av flere faktorer. Og har man et sunt kosthold med mye frukt og grønt, så vil jeg tro at mye av de tilsatte vitaminene vil bli overflødige. Og for mye av enkelte vitaminer er selvfølgelig ikke sunt, men jeg tror du må drikke så mye for at det skal skje at du bør bekymre deg for vannforgiftning før eventuell vitaminoverdose. Men klart - spiser man slik at man ikke får i seg nok næringsstoffer så kan dette være et godt supplement på linje med kosttilskudd. Det inneholder jo også mye mindre sukker enn brus o.l., så har man lyst på noe som er litt søtt er det er greit alternativ der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå