Isiselin Skrevet 2. november 2003 #21 Skrevet 2. november 2003 Vi hadde tenkt til å ha barna til forloveden min' date=' men moren deres nekter dem det. Forloveden min frykter at hun skal reise bort med ungene den helgen vi skal gifte oss også, så de ikke får vært der i det hele tatt. Trist for ungene og trist for min kjære. [/quote'] Det hørtes ut som en bitter dame... Synd at voksne mennesker skal la sine egne følelser gå ut over barna som ikke har gjort noen noe vondt...
Snurre Skrevet 2. november 2003 #22 Skrevet 2. november 2003 Vi hadde tenkt til å ha barna til forloveden min, men moren deres nekter dem det. Forloveden min frykter at hun skal reise bort med ungene den helgen vi skal gifte oss også, så de ikke får vært der i det hele tatt. Trist for ungene og trist for min kjære. Uff, trist med voksne som må bruke barna som våpen mot hverandre. Dama må være sinnsyk bitter :-?
kimmi Skrevet 2. november 2003 #23 Skrevet 2. november 2003 vi skal ha våre barn! piker på (da) 1,5 og 3 år, og svenn på 6. himmel, det kommer til å bli en stor og festelig forsamling kommende opp i kirken. ser det hele for meg; vi damene er alle tre like svimete og mennene like generte. tror det blir mer morro enn rørende for de fremmøtte - men kanskje er nettopp det rørende det også!
Isiselin Skrevet 2. november 2003 #24 Skrevet 2. november 2003 tror det blir mer morro enn rørende for de fremmøtte - men kanskje er nettopp det rørende det også! Det er slik jeg ser for meg min gjeng også. Vi låner to av mine søstre (sjenerte begge to) og et tante og onkel-barn (også litt sjenert). Ser for meg at de plutselig løper til hver sin mamma i stedet for å gå opp midtgangen.... Men det blir vel koselig uansett hva som skjer kan jeg tenke meg...
April Skrevet 3. november 2003 #25 Skrevet 3. november 2003 Vi skal ha lillesøsteren min på 7 år som brudepike og sønn til søskenbarnet til min kjære som brudesvenn, han er 8 år!
Gjest Bertine Skrevet 3. november 2003 #26 Skrevet 3. november 2003 jeg skal ha min lillesøster og lillebror, de er 6 og 9 når vi gifter oss. lillesøster er helt vill og gleder seg veldig til å ha "brudekjole" på :D lillebror gleder seg også og har ønsket seg "hatt-floss" (flosshatt, he he han skreiv litt feil på ønskelisten sin) og stokk til å ha når han skal være brudesven. lillesøsteren min har selv valgt ut sin brudepike kjole, og den matcher faktisk DEN KJOLEN JEG HAR VALGT! hun er helt utrolig skjønn :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå