Gå til innhold

Brudepiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha brudepiker, og hvem skal være det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha en brudepike og det blir datteren min, som vil være 3 år når vi gifter oss.

:D :D

Skrevet

Min søster på 12 var brudepike, og vår nevø på tre (sønn av brudgomens bror) var brudesvenn.

Skrevet

Ja vi skal ha brudepiker,datteren vår som da blir 18mnd og mine 3 tante barn som blir 6år,4år og 2år :D

Skrevet

Ja, vi skal ha min påtroppende manns kusine på da elleve år.

Skrevet

Vi skal ha tre små brudepiker; To av mine småsøstre (da 7 og 5 år) og min kjæres onkelbarn (da 4,5 år). De blir så fine atte...

Skrevet

2 brudepiker, mine nieser, 8 og 12 år

og 2 brudesvenner, småbrødrene til cappomannen, 7 og 10 år

Skrevet

Nei, vi skal verken ha brudepiker eller brudesvenner. Er ingen med barn i "riktig alder" i vår omgangskrets - yngstemann er 12, liksom...

Skrevet
Nei' date=' vi skal verken ha brudepiker eller brudesvenner. Er ingen med barn i "riktig alder" i vår omgangskrets - yngstemann er 12, liksom...[/quote']

og vår er elleve! :ler: men hun hadde såååååå lyst, så da måtte hun jo få lov.. :wink:

Skrevet

De er to jevngamle gutter, da er det liksom ikke like stas...

Skrevet

Vi ksla ha vår kjære sønn som da er to år, og kanskje ei til som er på samme alder.

Skrevet

Vi skal ikke ha noen, har ingen barn i nær familie.

Skulle gjerne hatt noen hvis vi hadde noen aktuelle barn, men det har vi altså ikke...

Skrevet

Vi skal ha 4 stykker, alle er nieser i alderen 12 år, 7 år, 7 år og 3 år :lol:

Skrevet

Vi skal ha hans niese og nevø på henholdsvis 5 og 9 når vi gifter oss

Skrevet

Vi skal ha barna våre som brudebarn, jente på ti og gutt på nesten syv.

Skrevet

Vi kommer ikke til å ha brudepiker, men kanskje en brudesvenn.

Skrevet

Går alt etter planen skal jeg ha niesene mine på 3 og 5 år :tommelsmil:

Skrevet

To brudepiker, vår datter (som da er akkurat 2), og hans datter (som da er 7 1/2) :D

Gjest Frustrert
Skrevet

Vi hadde tenkt til å ha barna til forloveden min, men moren deres nekter dem det. Forloveden min frykter at hun skal reise bort med ungene den helgen vi skal gifte oss også, så de ikke får vært der i det hele tatt. Trist for ungene og trist for min kjære. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...