Gå til innhold

Er det moderne å forlove seg igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Indianlady
Skrevet

Hei :D

Når jeg vokste opp var det inn og forlove seg,men på 90-90 tallet flyttet de bare sammen.De bodde lag til de giftet seg eller gikk fra hverandre.Nå lurer jeg på om det er på moten å forlove seg og senere gifte seg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg si. I hvert fall tyder aktiviteten her inne på at forlovelse er populært!

Skrevet

Er det noen som forlover seg fordi det er moderne? Eller lar være å forlove seg for at det er umoderne?

Var ikke i våre tanker da vi forlovet oss iallefall :o :D

Skrevet
Er det noen som forlover seg fordi det er moderne? Eller lar være å forlove seg for at det er umoderne?

Var ikke i våre tanker da vi forlovet oss iallefall :o :D

Jeg tenkte heller ikke tanken at det å forlove seg var moderne. Har veldig få venner som er forlovet faktisk.

Skrevet

Lot heller ikke mote eller ikke mote ha noe å si, bare så det er sagt. Men jeg tror likevel det er litt "i tiden" med forlovelser.

Gjest Indianlady
Skrevet

Det synes jeg er koslig at en tar vare på gamle skikker..

Skrevet

Ja forlovelse og giftemål er faktisk moderne nå :enig:

Skrevet

Vi gikk heller ikke inn for forlovelse pga. at dette var på "mote". Men rundt her i Stavanger distriktet har det tatt helt av med forlovelser og giftemål. Det er jo brylluper i fleng her, og flere venter til sommeren. Det er jo bare helt topp! går i riktig retning :hjerter: så hvis du spør om det er på "mote" er svaret herfra deffently JA! :tommelsmil:

Skrevet

At mangjør noe fordi det føles naturlig og man har lyst, betyr ikke at man ikke er påvirket av at noe er moderne.

Det er nå moderne å kalle barn for Hanna, Nora osv, men mange gjør ikke dette fordi det er moderne. mange tror nettopp at de velger noe litt unikt.

Man vet ikke alltid om at det er moderne det man gjør og at man kan være ubevisst påvirket av tidens trend.

Skrevet
Det synes jeg er koslig at en tar vare på gamle skikker.

Som jeg skulle sagt det selv.

For meg er en forlovelse noe stort, og ett løfte om at man skal gifte seg innen ikke altfor lang tid.

Tenker hvertfall ikke på om det er mote eller ikke. Det interesserer meg midt bak... :roll:

Nå forlovet vi oss for bare to dager siden, og det var fordi vi vil leve livet sammen, som gifte.

Vi er faktisk de første i vår venne gjeng som har forlovet oss.. Å det er ikke så mange av hverken våre venner eller bekjente som er noe mer enn samboere. Så her virker det hvertfall ikke som om det er "på mote".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...