Gå til innhold

Ang forlover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal dere gi gave til forlovern deres?

Har sett så mange steder hvor de selger gave til forlovere..Som best man og sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok til å gi henne et eller annet, enten underveis eller etter bryllupet. Hva har jeg ikke tnekt på enda :D

Skrevet

Har tenkt litt på det, men vet i såfall ikke hva det skulle blitt, så om noen har gode forslag er det bare å slenge de ut :)

Skrevet

Jeg kan ikke skrive om min forlover får noe eller ikke, for vet hun er her inne og leser innimellom :wink:

Skrevet

Vet ikke ennå, noen forslag på hva man kan gi ? :o

Skrevet

Jeg har kjøpt en nydelig halssmykke til min forlover, i hvitt gull og med en blåsort safir på.

Skrevet

Vet ikke hva det blir, men kommer til å gi en takkegave til min forlover.

Skrevet

Kommer nok til å gi henne en gave ja. Hva det blir gjenstår å se, er så leeenge til enda :rosasmil:

Skrevet

Har tenkt å gi bort ett eller annet etter bryllupet ja. Hun eller de burde jo få takk på ordentlig måte synes jeg.

Skrevet

Hei

Jeg var forlover i september, da fikk jeg en parfyme av venninnen min om kvelden før de skulle gifte seg. Det hadde jeg ikke ventet i det hele tatt, det var utrolig hyggelig. Så jeg vet nå at jeg må finn epå en liten ting til min forlover.

BRB

Skrevet
Jeg har kjøpt en nydelig halssmykke til min forlover' date=' i hvitt gull og med en blåsort safir på.[/quote']

Ha, god idè! Jeg vil gi en gave til forloveren min, hadde tenkt på noe huslig! Men noe personlig er jo mye, mye bedre!

*SUKK, hvorfor tenkte jeg ikke på det*

Takk igjen, Tex!

Skrevet
Jeg har kjøpt en nydelig halssmykke til min forlover' date=' i hvitt gull og med en blåsort safir på.[/quote']

Jeg er litt nysgjerrig jeg da... Hvilken prisklasse er det snakk om? Hvor mye penger skal man bruke på forloveren? Hvor mye annet har du betalt for av hennes ting i tillegg til gaven (kjole, frisør/sminking?)?

Skrevet

Jeg gav min forlover et fotografbilde av brudepar + forlovere. Dette fikk hun i ettertid. Hun ble kjempeglad for dette!

Skrevet

Jeg skal ta henne med ut og spise en god middag. Det er det hyggeligste jeg kan komme på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min forlover og jeg overnattet på hotell natt til selve dagen etter mitt ønske og jeg betalte seff for overnattingen for oss begge. I forbindelse med det var vi og spiste en god middag med god drikke til, som jeg betalte. På selve dagen betalte jeg også for frisøren hennes.

Mandagen etter bryllupet hadde jeg bestilt en stor blomsteroppsats som ble levert til henne på jobben som en ekstra takk for hjelpen. I tillegg skal hun få ett innrammet bilde av bare oss to fra dagen + ett med oss alle fire, noe jeg vet hun kommer til å sette stor pris på.

Kanskje jeg er litt rar, men jeg synes hun har fått ganske mye og har ikke vurdert noe mer personlig gave....

Skrevet

Det var meg over her....... :oops:

Skrevet

Ante ikke at det var så vanlig å gi forloveren en gave (uopplyste meg...). Fikk ingenting da jeg var forlover og tanken på at jeg burde ha fått noe streifet meg ikke en gang. Men synes det er en god tanke å gi noe til folk som bidrar litt ekstra til bryllupet - deriblant forloverne. Dette må jeg sannelig tenke litt mer på... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...