Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Qlio
Skrevet

Jeg har prøv utallige merker, men alle leppestifter gjør at jeg blir tørr på leppene i løpet av dagen!!! Selvom jeg prøver å smøre f.eks. Elisabeth Ardens "Eight hour cream" under dagen.

Det ser helt greit ut på morgenen, men når det går utover dagen, og jeg skal legge på ett nytt lag, blir det allt annet enn lekkert....

Tips, anyone????

Gjerne med pris, og hvor man får kjøpt disse!12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ett tips er å ha leppepomade under leppestiften.

Eller kanskje litt lipgloss på toppen?

Gjest Anonymous
Skrevet

bytt ut 8 hour kremen med en god lipbalm, som blistex på boks eller clinique superbalm. 8 hour krem er oppskrytt til dette formålet.

prøv lipgloss i stedet for leppestift. egner seg særlig bra nå om sommeren! for blank effekt kan du kjøre på med lipbalm (eller bruke blank gloss).

for fuktig leppestifteffekt har shiseido noen superdeilige lipglosser som ikke er så ekstremt blanke og klissete, men med mye farge i freshe, naturlige toner (og som jeg har falt pladask for). kan til forskjell fra leppestift friskes opp når som helst uten speil, og blir ikke tørr eller ekkel.

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Make Up Factory har creamy fuktighetsgjevande lebestiftar. Fås på Cubus, kr 129.

Skrevet

Den eneste leppestiften jeg har prøvd som jeg ikke blir tørr av, er denne typen fra ID. Jeg må fortsatt ha litt Blistex under, men da blir den også veldig fin, og sitter i timesvis. :)

Skrevet

Bruker alltid vaseline under leppefarger jeg. Da får leppene mine den fukten de trenger.

Gjest Deception
Skrevet
Den eneste leppestiften jeg har prøvd som jeg ikke blir tørr av, er denne typen fra ID. Jeg må fortsatt ha litt Blistex under, men da blir den også veldig fin, og sitter i timesvis. :)

Da er du heldig, for hos meg tørker den ut så til de grader. Jeg løser det med gloss på toppen, men kunne tenkt meg en mindre tørr konsistens.

Skrevet

1. Leppeskrubb, f.eks. Lipscuff fra The Body Shop, slik at lipbalm'en trekker bedre inn.

2. En skikkelig lipbalm; Blistex o.l. legger seg kun utenpå. Decleor f.eks. trekker inn i huden og fukter heller enn å ligge som et beskyttende lag.

3. Leppestifter som skal gi fuktighet, alt som heter 'hydra' o.l., f.eks. Maybelline Moisture Extreme (billig) eller Chanel Hydrabase.

Skrevet

Jeg kan i allefall si at en ikke bør kjøpe Dior Ultra shine lipstick hvis en har tørre lepper. Fyy. Også er det så udregelig mye shimmer i den, og det blir bare ehm "klumper" (i mangel på bedre ord...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...