Gå til innhold

Mangler bakhode!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den operasjonen tror jeg du kan få dekket. Folk med store fødselsmerker, små pupper, utsående ører, åreknuter mm får jo dekket det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøøst? Hvet du hvor jeg kan finne ut av det?

Gjest Gjest
Skrevet

Seriøøst? Hvet du hvor jeg kan finne ut av det?

Fastlegen din.

han kan også fortelle deg om du bare fantaserer om dette flate hodet som umulig har plass til en hjerne, så du ville vært i spesialklasse fra du var baby.. Eller om du har BDD, body dysmorfic disorder.

Eller om det faltisk er et flat-head syndrome.

Merkelig at din egen mor, lege, helsesøster på skolen osv ikke visste dette, da du umulig kan ha gått med tupert hår fra før to års alder...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tenkte ikke over det da jeg var mindre.. Har alltid hatt så SYKT mye hår baki der. Helt til en frisør klippet alt vekk nesten. Og før så så jeg meg selv aldri i speilet heller så..

Akkurat som om bakhode ikke har vokst siden jeg ble født nesten. Får vell ta meg en tur til legen da.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg tenkte ikke over det da jeg var mindre.. Har alltid hatt så SYKT mye hår baki der. Helt til en frisør klippet alt vekk nesten. Og før så så jeg meg selv aldri i speilet heller så..

Akkurat som om bakhode ikke har vokst siden jeg ble født nesten. Får vell ta meg en tur til legen da.

Mora di må ha gredd deg på håret da du var liten, så da ville hun visst om det hvis det var sant.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hm.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tipper det bare er noe du selv tror.. At du ikke har bakhode.

• Liker 1
Skrevet

Den operasjonen tror jeg du kan få dekket. Folk med store fødselsmerker, små pupper, utsående ører, åreknuter mm får jo dekket det.

Får man dekket operasjon om man har små pupper? Virkelig? :filer:

Skrevet

Får man dekket operasjon om man har små pupper? Virkelig? :filer:

Hvis det plager en så mye at det er nødvendig å foreta seg noe. Kjenner en som fikk det etter gjentatte selvmordsforsøk som hun skyldte på små stygge pupper.

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at folk fra østeuropa alltid har så flatt bakhode. :jepp:

Folk fra Øst-Europa,i araberlandene og i Asia har flatt bakhode, det er et av deres etniske kjennetrekk. Vi i Nordvest-Europa har "den ariske kul" i bakhodet. Hehe. Vet ikke helt hvorfor vi har blitt sånn, men slik er det bare :) Jeg tipper også at TS ikke er norsk, eller en en blanding :)

Skrevet

Folk fra Øst-Europa,i araberlandene og i Asia har flatt bakhode, det er et av deres etniske kjennetrekk. Vi i Nordvest-Europa har "den ariske kul" i bakhodet. Hehe. Vet ikke helt hvorfor vi har blitt sånn, men slik er det bare :) Jeg tipper også at TS ikke er norsk, eller en en blanding :)

TS har allerede avkreftet dette.

• 3 måneder senere...
Skrevet

rareste jeg har hørt

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes at hodefasongen var rar i det hele tatt. Hadde jeg derimot hørt om noen som hadde lagt inn silikon på hodet så hadde jeg ledd meg ihjel.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg! Får så vondt av deg når jeg leser dette😔

Har selv samme problem. Tenkte selv ikke på det før jeg klippet meg kort, og broren min lo av meg...Har ikke veldig tykt hår,så det syntes veldig.

Jeg var på din alder den gangen, i dag er jeg 40 år og lever godt med det,takket være min frisør. Jeg sparte håret mitt til halvlangt, klippet det opp litt i etasjer,tok en lett permanent kun i bakhodet, og føner det slik at det blir fyldig. Kjøp deg tørrshampoo med ekstra volum, løft håret og spray mot hårbunnen. Når du gnir på området får du et utrolig løft,som holder mye bedre og ser mer naturlig ut en bare tuppering. Tørrshampoen holder hele dagen,og dagen etter,bare gni litt på området. Viktig at du IKKE har det fyldig på sidene og foran, KUN i bakhodet;) Da blir ikke forskjellen så stor☺️

Jeg har aldri fått kommentarer annet enn at jeg alltid er så fin på håret👍Ser faktisk bra ut😉😊 Permanenten hjelper også på inntrykket ved vått hår!!

Lykke til, og gjør det beste ut av det! Du er sikkert vakker uansett😊

Anonymous poster hash: 41915...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg! Får så vondt av deg når jeg leser dette

Har selv samme problem. Tenkte selv ikke på det før jeg klippet meg kort, og broren min lo av meg...Har ikke veldig tykt hår,så det syntes veldig.

Jeg var på din alder den gangen, i dag er jeg 40 år og lever godt med det,takket være min frisør. Jeg sparte håret mitt til halvlangt, klippet det opp litt i etasjer,tok en lett permanent kun i bakhodet, og føner det slik at det blir fyldig. Kjøp deg tørrshampoo med ekstra volum, løft håret og spray mot hårbunnen. Når du gnir på området får du et utrolig løft,som holder mye bedre og ser mer naturlig ut en bare tuppering. Tørrshampoen holder hele dagen,og dagen etter,bare gni litt på området. Viktig at du IKKE har det fyldig på sidene og foran, KUN i bakhodet;) Da blir ikke forskjellen så stor☺️

Jeg har aldri fått kommentarer annet enn at jeg alltid er så fin på håretSer faktisk bra ut Permanenten hjelper også på inntrykket ved vått hår!!

Lykke til, og gjør det beste ut av det! Du er sikkert vakker uansett

Anonymous poster hash: 41915...8e2

Gammel tråd...

Anonymous poster hash: f9a77...063

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er kjedelig med aå flatt bakhode. Men hva slags operasjon skal fikse det? Man kan ikke åpne hodeskallen, knuse den og forme den på nytt (som man kan med et neseben). Det ville vært en ekstrem smertefull og risikabel operasjon. Hva er da alternativet? Legge inn silikonprotese? Sprøyte inn Restylane? Da ville nok TS fått muskelsmerter i nakken, som følge av økt vekt i bakhodet. Holdningen kunne også blitt dårligere.

Visse ting må man bare leve med, dessverre. Skulle det vært gjort noe, måtte det skjedd mens Ts var spedbarn. Ut fra at TS kan skrive greit på et forum, fungerer tydelugvis hjernen som den skal, noe aom er det viktigste, tross alt.

Hårklipp høres ut som det beste forslaget hittil.

Anonymous poster hash: db1f6...65a

AnonymBruker
Skrevet

Finnene har visst ofte flatt bakhode.

Anonymous poster hash: db1f6...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...