Gå til innhold

Mangler bakhode!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok nå ler jeg så jævli høyt her at samboeren min tror jeg har røykt. 5 cm, fra øynene og bak? :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok nå ler jeg så jævli høyt her at samboeren min tror jeg har røykt. 5 cm, fra øynene og bak? :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Hun mener sikkert fra ørene og bak... Dett er uansett noe TS sliter fryktelig med, og ikke noe å le av (man trenger hvertfall ikke skrive det). Det blir det samme som å le av folk med komplekser for AAA-pupper, krokete nese osv.

• Liker 8
Gjest Heloise
Skrevet

"Flat head syndrome" kanskje? Sett mange som har veldig flate bakhoder i min tid.

Lykke til TS!

AnonymBruker
Skrevet

Hun mener sikkert fra ørene og bak... Dett er uansett noe TS sliter fryktelig med, og ikke noe å le av (man trenger hvertfall ikke skrive det). Det blir det samme som å le av folk med komplekser for AAA-pupper, krokete nese osv.

Det er bare å overse - denne brukeren har en tendens til å svare slikt. Dvs KUN idiotiske svar.. har sett fler på andre tråder..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Drøyt unødvendig svar uansett! Hold det for deg selv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Er ikke dette typisk for folk fra østblokk-land? Kanskje du rett og slett ikke er hundre prosent norsk? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, mener du 5 cm fra ørene og bak, eller øynene og bak? Du må gå til LEGE. Altså visst det er fra øynene og bak kan du ha store deformeringer på hjernen. Ta deg en tur til lege for sikkerhets skyld. De kan jo evt henvise deg til plastikkirurger ved et offentlig sykehus så slipper du å betale for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Er ikke dette typisk for folk fra østblokk-land? Kanskje du rett og slett ikke er hundre prosent norsk? :P

Jeg har også lagt merke til at folk fra østeuropa alltid har så flatt bakhode. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er så ille, burde ikke foreldrene dine sett det når du var liten? Uansett, skjønner at det ikke er gøy å hele tiden måtte "skjule" hodeformen med tuppering. Kan du ikke måle hodet ditt med et målebånd og se hvor stort det er? Det er ikke sikkert at vi andre her har så mye større :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

jeg er nok så norsk som det går ann å bli. Kanskje jeg nurde ta meg en tur til legen ja. Kan jo ikke skade. Skal se om jeg finner et målebånd, så skal jeg måle nøyaktig.

Jeg trodde å jeg var alene om dette. Ble nesten litt glad når du skrev det. Kanskje vi skulle prøvd det der PMMA greiene!

Godt mulig at jeg har Flat Head Syndrome. hode mitt er litt mindre enn babyen sitt. jei. bare at hode mitt ikke går så mye opp helt bak, slik som ungens.. men går buet ned der istedenfor.

AnonymBruker
Skrevet

FYYY FAEN! Dette er helt sjukt å lese! Jeg har også slitt med dette i MANGE år! Trodde bare det var meg! Det er veldig flatt bak der, og har tuppert håret i kanskje 6-7 år.

De få gangene jeg ikke har tuppert håret har faktisk noen ledd av meg, og kommentert at jeg ser veldig annerledes ut. Greia er at med tuppert hår, er jeg faktisk ganske pen. Uten ser jeg ut som en (no offence) stygg russer. Det er akkurat som om hodet er helt deformert.

Virkelig, det var nesten en liten lettelse å lese at det også finnes andre som sliter med dette, for jeg trodde virkelig bare det var meg. Har også tenkt på dette med å operere... Men hva skulle man ha gjort da; lagt inn silikon i bakhodet? :P

Jeg har prøvd meg frem med mange frisyrer. Langt og tuppert er det som fungerer best, oppklipt hår blir bare dødsflatt når det ikke er stylet.

Kunne jeg få sett et bilde av deg? fra TS

Skrevet

Og siden eg tupperer håret stort så ser det bare normalt ut. på en måte. Får ofte kommentarer om stort hår eller stort hode. EEELSKER DET. Det e det beste komplimanget eg kan få! :)

Hva slags folk er det du omgås, egentlig? Dette høres veldig rart ut. Jeg har faktisk både stort hode og stort hår, men jeg har aldri fått noen kommentarer på dette. Det høres merkelig ut hvis du som ikke engang har stort hode under håret får kommentarer om at du har stort hode.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

De som kommenterer at jeg har stort hode, vet jo ikke at omtrent hele hodet mitt bare er tupert hår da..

Skrevet

TS her..

Er ikke det at det bare er flatt. Jeg har ikke bakhode. Null og niks. Fra øynene og bak til der hode slutter er det 5 cm.. Hadde det bare vært flatt, så skulle jeg nå ikke brydd meg så mye..

Jeg har en egen frisyre jeg bruker så gjør at folk ikke kan se det. Med mindre det regner ute.

Problemet er at jeg ser ut som et missforster jo. Sånn bokstavlig talt, når jeg ikke fikser det da.

5 cm fra øynene til der hodet slutter?? Det høres ikke veldig sannsynlig ut....skal det ikke være plass til hjernen da?

AnonymBruker
Skrevet

Har så liten hjerne så.. Neida. Men jeg har målt. Så det er ikke noe jeg bare sier..

Skrevet

Hvorfor tok ikke foreldrene dine eller legen tak i dette da du var liten??

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. de har aldri tenkt over det sier de.. Men jeg viste de det her om dagen.. og de skjønte hva jeg mente...

Skrevet

For meg høres det ut som et handicap, noe som bør taes alvorlig. Man skal ikke trenge å gå gjennom livet å se SÅ annerledes ut.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke vet jeg. Men vet om en opperasjon til 40 000 som kan fikse det. Selvom en skal være som en har blitt skapt og blabla.. Dette plager meg virkelig, så må gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...