minea Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg ønsker meg denne tapeten! Noen som vet hvor den er fra? Bildet er lånt fra en annonse på Finn! Endret 1. april 2011 av minea
PS_Silli Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 (endret) Hvis du har lånt det av noen på finn så ville jeg spurt disse "noen" fra finn. Det skal en del til at noen leverandører ser dette og sier ja.. De fleste kjøper både maling og tapet i blinde. Det beste er å spørre direkte Men klart, du kan ha flaks! Ser det er en Hemnes Seng fra IKEA. Send heller direkte mail til først Storeys tapet eller John O. Borge tapet. Her kan du ha VELDIG mye hell. Jeg tror du kan ha hell med Borge Kvinneforum er mest spekulasjoner og avsporinger. Endret 1. april 2011 av PS_Silli
minea Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Dessverre, jeg har allerede spurt eieren av annonsen. Hun hadde kjøpt den av en privatperson som hadde for mye tapet. Og hun visste dessverre ikke merket. Ingen som vet?
sequin Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jeg vet :D Skal finne det til deg Jeg trodde det var colefax and fowler, men det lignet bare
coeurpeur Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 (endret) Er det denne? Den ligger under Nina Campbell, Birdcage Walk. Endret 2. april 2011 av coeurpeur
minea Skrevet 2. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2011 Er det denne? Den ligger under Nina Campbell, Birdcage Walk. Den er det!! Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå