AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Kan du ikke heller registrere deg på et sjekkenettsted?
Kjetil S. Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2011 Trenger ikke det så lenge jeg kan være her, vel..?? ;-)))
skruf Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Har planer om en meget avslappet helg! Mannen min har vakthelg, og jeg har planer om en digg helg med god vin, gode filmer, god bok og avslappende bad (med bok og vin som selskap:-)) Ikke så veldig spennende helg, men en meget plei-meg-selv-sakte helg:-D Håper du og vil få ei god helg! mvh maya76
smalls Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Skal bare slappe av i helgen Er veldig sliten og litt små syk å, så blir bare å se på film eller noe i kveld.
FoxyFish Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Her legges det gulv på balkogen mens jeg stiller opp med kaffe og rundstykker. Jeg er ikke like god med målebåndet som jeg er med kjøkkenkniven! I morgen er blir det amatørteater og fotballrunde. Jeg elsker helg!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Helgerengjøringen akkurat gjennomført, så nå sitter jeg nydusjet her i sofaen. Egentlig ikke noen planer for resten for resten av helgen, men tar meg nok en tur ned i sentrum (Oslo) for litt mat og ett par glass vin utpå kvelden.
9naah Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Kunne dratt på fest, men valgte å bli hjemme Så da blir det bare å slappe av med en film og noe digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå