mester Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg har en nydelig forlovede jeg ikke har sett siden jul. Om et par uker skal jeg treffe henne igjen og jeg tenker konstant på, og ser virkelig frem til, å tilfredsstille henne. Det å ligge tett inntil henne og kjenne hennes fantastiske rumpe mot meg, ha tilgang til hennes erotiske soner og lett berøre de nydelige puppene, den flate magen og de faste overarmene. La fingrene gli rolig over undertøyet hennes og føre hånden langs innsiden av lårene og kjenne hvordan hun nyter det. Lure fingrene innenfor trusekanten og berøre det allerhelligste mens jeg kysser henne på hals og nakke og lett biter henne i øreflippen. Med lette sirkelbevegelser på den deilige fitta hennes, spre kjønnsleppene og kjenne med fingrene hvordan hun blir våtere, å høre nytelsen hennes. Jeg gleder meg til å ta av trusa, spre beina og slikke og kysse innsiden av lårene mens jeg lar hendene gli langs kroppen hennes. Det å endelig slikke henne med tungen, trekke klitorishetten lett tilbake og slikke mens jeg fører inn en finger i skjeden, følelsen av at hun stadig blir våtere. Deretter føre inn to fingre, kanskje tre, mens jeg varierer fingebevegelsene: inn-ut, "kom hit," sirkelbevegelser, rolig, hardere. Slikke den nydelige fitta og kjenne på lysten hennes. Følelsen av at hun trygler og ber meg; "I want you inside me..." mens hun stønner og vrir seg. Jeg fortsetter med fingrene og tungen, øker tempoet når hun nærmer seg. Øker tempoet ytterligere. Fitta hennes blir ufattelig våt og deilig og jeg kjenner muskelsammentrekningene, orgasmen, en fantastisk følelse. Det å vite at hun er fantastisk god i senga og kjenne leppene hennes rundt pikken min mens hun leker lett med ballene... Ventetiden er det verste, men tre måneder fra hverandre demper ikke akkurat lysten min på henne.
Kjetil S. Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Begynn med då si det til henne, og ikke til oss..!!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Når du treffer henne til slutt, så har du skrudd deg opp så mye at da får du ikke utsyret til å virke av ditt eget prestasjonspress Enten streiker den helt, eller så får du den opp og etterpå tar det tre sekunder, -hvis du i det hele tatt klarer å komme da... Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 så hyggelige dere er mot TS da.. stakkars.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå