Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som fører budsjett og har lyst til svare så jeg kan få et sammenligningsgrunnlag.

Hvor mye utgifter har dere per måned/år? Vi er to voksne, og 3 dyr, og jeg føler at vi kanskje har litt i overkant mye i forhold til hva som kommer inn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksne og en katt, faste avgifter ligger på 13000,- (telefon, billån, husleie, internett, tv, bilbruk, strøm..). Vi bor ganske billig.

Gjest Consensio
Skrevet

2 voksne, 1 hund og 2 mindre dyr, leier. Mannen er i jobb og har en ekstra knekk ved siden av, jeg er uføre.

Vi har faste utgifter pr måned på ca 20.000kr

(husleie, strøm, TV/internett, forsikring inkl. bilforsikring, billån, bilutgifter (diesel, vasking, bomavgifter), barnebidrag for mannen min sitt barn, nedbetaling av min gjeld, mat og utstyr til dyrene, mat og hygieneartikler)

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som fører budsjett og har lyst til svare så jeg kan få et sammenligningsgrunnlag.

Hvor mye utgifter har dere per måned/år? Vi er to voksne, og 3 dyr, og jeg føler at vi kanskje har litt i overkant mye i forhold til hva som kommer inn.

Vi er to voksne + to store tenåringer, og samlet sett har ca 20 000 kr mnd i faste utgifter (huslån, studielån, strøm, telefon, kommunale avg, kontingenter osv), pluss ca 12 000 kr mnd for de daglige utgiftene til mat/husholdning, klær/sko, busskort/bensin, helseutgifter mm.

AnonymBruker
Skrevet

Samlet iregnet klær, reise, restaurant, lommepemger og noe fondsparing etc er vi på ca 38.000 samlet, men da lever vi ok må ikke snu på krona og sitter enda igjen med noen tusen i pluss. To voksne og en katt. Vi har en del huslån og studielån som tar en god del av dette. Får vi barn vil vi lett kunne spare inn en god del på unødvendige, men i dag kjekke, utgifter.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksne + hund. Faste utgifter på 10000 kr, vi eier leilighet og bil. Andre utgifter som mat, kos, ferie, osv på ca. 15000 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Samlet iregnet klær, reise, restaurant, lommepemger og noe fondsparing etc er vi på ca 38.000 samlet, men da lever vi ok må ikke snu på krona og sitter enda igjen med noen tusen i pluss. To voksne og en katt. Vi har en del huslån og studielån som tar en god del av dette. Får vi barn vil vi lett kunne spare inn en god del på unødvendige, men i dag kjekke, utgifter.

Huslån, forsikringer, strøm, kommunale avgifter, bil, tefelon, studielån, internett etc utgjør ca 25 000 av dette. Så 6000 til mat og husholdning (bruker for mye her), 2000 i lommepenger (klær, frisør, kafe, gaver evt spare tilreise etc) og litt ekstra igjen som slltid brukes opp til taxi, lege, trening, dyrlege etc.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 hunder og har kr 13 000 i faste utgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...