kanelsnurr Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg trenger en kjole som kan brukes som gjest i bryllup. Og siden Bergen er en litt større by enn den jeg bor i, så tenkte jeg å benytte sjansen mens jeg er her. Men siden jeg overhode ikke er kjent, så hadde det vært utrolig bra med noen råd om hvor jeg burde titte. Jeg tenker i utgangspunktet ikke noe særlig over 1500, så ikke foreslå de aller mest eksklusive butikkene. Kan jo også nevne at jeg er 25 år, siden det kanskje er relavant. Så da håper jeg noen har noen gode råd til meg!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 (endret) Gicci eller noe i Øvregaten (ved Fløibanestasjonen) har iallefall fine kjoler. Og så mener jeg det er en som heter Baccara (?) i Veiten. Endret 1. april 2011 av Ms. Raggsokk
Gjest Villrips Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Floyd på Åsane senter, Oasis på Lagunen senter eller Oasis på Telegrafen (sentrum).
Betty2 Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 LMC i gå gaten pleier å ha en del kjoler i alle varianter (og prisen er ikke så gale heller) VILA på Bergen storsenter Herskap og tjenere har spesielle kjoler (og masse annet gøy, det koster litt men er verdt turen bare for å se) ligger på galleriet.
Benedicte22 Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Coast på Kløverhuset har nyyyydelige kjoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå