Gå til innhold

IRRITERENDES!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. Her er tingen.. Jeg er 18 år. og bor sammen med min mor. Dette er ikke et problem, men det som er problemet er at jeg irriterer meg over 1 liten ting med hun.. Det er at hun ser på paradise hotel. Huff.. Hun er jo tråssalt 49 år gammel. Jeg blir kvalm, at hun sitter og ser på unge 20 åringer som knuller kliner og viser frem kroppene sine.. Ikke engang jeg selv ser på det. men at hun, ser på det. irriterer meg.

Er det normalt at voksne ser på det?

Overdriver jeg?.. huff haha

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du overdriver.

Det er garantert en hel del som moren din irriterer seg når det gjelder deg også.

Du kan da bare gå et annet sted dersom hun vil se på Paradise Hotel.

• Liker 2
Skrevet

Svigermor som jeg bor hos nå ser også på. Hun er 68. ;-)

• Liker 1
Skrevet

jeg husker da jeg var mindre, bestemor pleide å se på baywatch. Hun likte å se på alle de unge og pene kroppene sa hun :fnise:

Hvis du ikke vil se paradise hotell så er det vel bare å finne på noe annet, du kan jo ikke styre over hva din mor skal se på...

Gjest Gjest
Skrevet

Siden det er virkelige mennesker som er med der, og ikke oppdiktede karakterer, så er det jo mye morommere enn HotelCæsar og Glamour...

Jeg vet om fler middelaldrende som sitter klistret , og det eneste de klager på er at man ikke får se mer fra det videre livet til folk som Petter Pilgård... De begynner faktisk å virkelig bry seg om disse "ungdommene" og hva som skjer med dem. De kan bli skikkelig bekymret når noen deltager føler seg sviktet og backstabbed av dem som de trodde var deres venn på hotellet.

Så du må bare slå deg til ro med at det er du som er helt normal, siden du som 18åring syns det er ekkelt å tenke på at foreldregenerasjonen kan være opptatt av forhold, intriger og seksualitet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om fler middelaldrende som sitter klistret , og det eneste de klager på er at man ikke får se mer fra det videre livet til folk som Petter Pilgård... De begynner faktisk å virkelig bry seg om disse "ungdommene" og hva som skjer med dem. De kan bli skikkelig bekymret når noen deltager føler seg sviktet og backstabbed av dem som de trodde var deres venn på hotellet.

Jeg tror du er inne på noe der. Folk i sekstiårs-alderen f.eks. som ser på programmet er nok mer interessert i hvordan deltakerne oppfører seg overfor hverandre enn nakenhet og sex.

De var unge på seksti og syttitallet, altså hippitiden, hvor "make love not war" var noe mange levde etter. Altså er ikke et løssluppet sexliv og nakenhet spesielt sjokkerende og nytt for mange av dem.

Kvinner i den alderen var, som unge, de første som droppet bikinitoppen og gikk toppløs på stranden.

Rart å tenke på for ungdom i dag at mor og bestemor, kanskje tilogmed oldemor, var unge i en tid hvor blomsterbarn og fri kjærlighet var utbredt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overdriver helt klart.

For hvilken rolle spiller det om hun sitter oppe på kvelden og ser på reality-tv?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forsåvidt forstå at du som 18-åring synes det er litt "pinlig" at din mor på 49 ser på Paradis Hotel, men jeg ville ikke brukt energi på å irritert meg over det hvis jeg var deg.

Som andre her sier så finnes det folk i "alle" aldre som følger med på det, rett og slett fordi det er enkel underholdning...... som man kan sitte å gremme seg litt over. :roll:

Skrevet

iiiiik! ta deg sammen da,... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...