tingeling Skrevet 9. mai 2002 #1 Del Skrevet 9. mai 2002 hei jeg og kjæresten planlegger avslappet feire med sol og bad i oktober/ november. har tenkt litt på hurghada i egypt. noen som har vært der og kan komme med synspunkter? tusen takk klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei! Jeg var der i mars i fjor! Det var spennende, og annerledes. Fy flate, det er bare menn der!! Og de flørter! Noe så jævlig. Jeg var der på tur med moren min - mor-og-datter-tur. Vi fikk jo ikke fred. Seriøst, de ropa etter oss hele tiden. De er eksperter på å kjenne igjen turistene, og prater til dere som de kjenner dere. Til å begynne med, var det litt morsomt å bli snakket til som DEN skjønnheten. Men tilslutt ble vi lei av alt "will you marry me"-crappet. Grunnen til at det er bare menn der, er at Hurgada bygges opp til å bli et enormt turiststed. Sinnsykt mange hotell var under bygging da jeg var der, og mennene bodde der midlertidig på jobb, og sendte penger hjem til familien som bodde i nord. En ting dere bare må få med dere!!!! Snorkeldykking blant korallrevene!! Det er noe av det beste jeg har vært med på i mitt liv!! Det var helt sinnsykt vakkert! Alle fiskene i forskjellige farger! Men hvis dere tråkker på korallrevene, så bør dere dra hjem i skam. Alt for mange turister ødelegger de nydelige korallrevene... Tre tips; 1. Hold sammen!! Alltid!! 2. Ikke tro på egypterne, de sier hva som helst for å få oppmerksomheten deres. 3. Kos dere!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei! Jeg og kjæresten min var i Hurghada i mars 2000, og hadde en kjempefin tur! Vi dro med Star Tour og bodde på Magawish, et hotell som er å anbefale. Jeg er helt enig i det som ble sagt i forrige innlegg om at du MÅ få med deg snorkling (var to minutter fra å få snorklet med delfiner!), men du bør også vurdere turene som blir arrangert til Kairo og Luxor. Kjempespennende! Mennene i Egypt er, som nevnt i tidligere innlegg, ikke akkurat blyge. Det å gå sammen med kjæresten sin hjelper nok, men hindrer ikke uttalelser som : "You lucky man!" og "I give you two million camels!" Dekk til knær og skuldre, så hjelper det også litt. Uansett så var det en fantastisk tur, og jeg anbefaler dere å dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mai 2002 tusen takk for tilbakemelding gleder meg veldig, særlig siden jeg og kjæresten for tiden ser hverandre så sjelden (jeg studerer i england,han bor i oslo). men når høsten kommer har jeg flyttet hjem igjen, og da skal vi feire et vel overstått år fra hverandre med å reise litt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå