Gå til innhold

Asiatisk dagligvare butikk i Østfold

fru roro

Anbefalte innlegg

Hei

Min mann og jeg har i det siste fått smaken av sushi og sashimi, i fjor sommer valgte vi å ta kurs innen suhsi laging mens vi var på ferie. Dette er noe vi ikke har angret på i det hele tatt :)

Det er så mye man kan legge til, og de forskjellige variasjonene er til å leve for.

For 2 måneder siden flyttet vi fra Oslo til Sarpsborg og har til den dag idag ikke klart å finne en asiatisk dagligvare butikk i området. Mannen min ringte alle asiatiske restauranger og sushi barer for å høre om eierne visste om en slik butikk i nærheten men til ingen lykke.

Er det noen der ute som kjenner til en ? Det er helt greit om den ligger i Fredrikstad eller over på nabo siden i Sverige, bare vi ikke må HELT til Oslo hver gang vi går tom.

Jeg er klar over at meny og coop har noe liggende hos dem, men det er så dyrt for så lite.

Håper noen her inne er litt mere lokalt kjent enn oss :)

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Hei, ser det er lenge siden du skrev her, men at du ikke har fått svar. Hvertfall så er det to asiatiske butikker i Fredrikstad (sånn hvis du ikke har funnet det ut enda). Den ene er på andre siden av parkeringsplassen for Quality Hotel/peppes, og den andre er nede ved elva bitte litt bortenfor torvet mot shellstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...