Gå til innhold

Hvordan få folk til å like fb-siden min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opprettet en side på facebook for en lokal bedrift. Hvordan får jeg folk til å like den? Har brukt mine egne venner, men hvordan invinterer jeg andre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opprettet en side på facebook for en lokal bedrift. Hvordan får jeg folk til å like den? Har brukt mine egne venner, men hvordan invinterer jeg andre?

Før i verden var det bare å be venner om å sende invitasjoner til sine venner igjen, men nå er jeg litt usikker på om dette er endret. Kan du ikke be en av dine gode venner (som allerede liker siden) om å prøve og se om det går an?

Skrevet

Kan du kjøre noen konkurranser eller noe sånt? Da får du ofte folk til å like den. Det er en del bedrifter som ikke liker å gjøre dette fordi man da får mange fans som ikke egentlig er interessert i bedriften, men i premien. En annen ting er at du er nødt til å skrive ting. Da kommer dette på veggen til de som allerede er fans, og da ser gjerne deres venner igjen din bedrift. Dersom du i tillegg leser deg litt opp på skriving på nett, så prøver du å skrive ting som får folk til å svare. Skal du ha aktivitet er du nødt til å skrive noe folk kan svare på. En fin bok på akkurat dette er Effektiv Nettskriving; http://www.nettskriving.no

Jeg har denne, og den kan absolutt anbefales...

Skrevet

Kan du kjøre noen konkurranser eller noe sånt? Da får du ofte folk til å like den. Det er en del bedrifter som ikke liker å gjøre dette fordi man da får mange fans som ikke egentlig er interessert i bedriften, men i premien. En annen ting er at du er nødt til å skrive ting. Da kommer dette på veggen til de som allerede er fans, og da ser gjerne deres venner igjen din bedrift. Dersom du i tillegg leser deg litt opp på skriving på nett, så prøver du å skrive ting som får folk til å svare. Skal du ha aktivitet er du nødt til å skrive noe folk kan svare på. En fin bok på akkurat dette er Effektiv Nettskriving; http://www.nettskriving.no

Jeg har denne, og den kan absolutt anbefales...

Før man skal begynne å kjøre konkurranser på Facebook bør man sette seg inn i reglene deres. Det er ikke alt som er tillatt, og man kan risikere å få pagen slettet.

Skrevet

Hva med å linke den her?

Skrevet

ikke lov pga reklame Håndtverkeren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...