Gå til innhold

3 stemmer

1. 1. Har du sett på cricket før?

• Ja
      2
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg sjekket på nrk forigårs som viste en Cricket kamp. Selvom vi i norden ikke har hørt så mye om denne sporten så er det verdens nest største sport. Sies at over 1 milliard mennesker har fulgt med på mesterskapet, utenom oss nordmenn da som har fulgt med på ski-vm istedet :P Men synes faktisk at cricket var ny og spennende greie jeg.

Imorgen, på lørdag altså så er det selveste finalen mellom India og Sri Lanka som vises direkte på NRK.

Skal noen her se på kampen? Vel, kanskje kvinneguiden er feil forum å poste emnet på, siden jenter flest er jo dumme når det gjelder sport :P haha. men håper dere også følger litt med da. Jeg har kjøpt inn potetgull og cola for å kose meg med den nye sporten :D

Endret av HardBoy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må le litt av at du spør om dette her inne :)

Men jeg har faktisk sett på Cricket...men det var da jeg var i Sør Afrika..vet ikke om det ville slått veldig godt an her i Norge?

Men alt er bedre enn fotball spør du meg, fint om kidsa får litt mer å velge mellom enn fotball for gutta og håndball for jentene... :jepp:

Skrevet (endret)

...

Endret av sunnyside
  • 1 måned senere...
Skrevet

jeg har pakistansk samboer, og noen ganger titter vi på Cricket . Det er alltid mye skrevet om de norske lagene som spiller. At de mister banen sin osv...

Det er også skrevet doktorgradsavhandling om norsk-pakistanske menn som spiller cricket i Oslo. "A Passion for Cricket" heter den. ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...