Gjest the imp Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Ettersom jeg akkurat nå sitter og drikker hvitvin, kom jeg på at jeg skulle hatt noen anbefalinger på spennende hvitvin Sånn mellom 80 og 130 kr. Liker det meste så lenge det ikke er for søtt, er ikke veldig glad i vin laget av muscatell-druer though. Noen som har noe spennende forslag?
chimp Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Er glad i hvitvin, men den MÅ være tørr!!! Noen nord-italienske hvitviner er helt eventyrlig gode.....Prosecco-vinene.......lette m litt spruddel og ikke for høy alkoholprosent......
Pusekatt Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Dopff&Irion Riesling synes jeg er deilig :D
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Faktisk er MASI hvitvin veldig god, og den franske Domaine du Tariquet.
Ingeborg Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Spanske Siglo i hvit utgave er lett, tørr og helt nydelig.
Gjest Tristessa Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Trulli Chardonnay Viognier Omano Ronchi Verdicchio Fontana Candida Frascati... ... er noe av det jeg tyller i meg mest av. Kan ikke fatte og begripe hvordan dere klarer det der Riesling og Gewürstraminer-æsjet. Alt for søtt!
LilleBille Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Touraine Sauvignon .. tørr - men passer til det meste.. også uten noe til ...
Gjest valmue, ikke innlogget Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Chateau Bonnet- frisk, elegant og fransk! (ca 105 kr.)
Gjest the imp Skrevet 21. november 2003 #13 Skrevet 21. november 2003 prøvde Trulli chardonnay i går og ja, den var god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå