Gå til innhold

hvilke rettigheter har jeg når nettbutikk gjør feil?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hentet et spesialbestilt produkt på posten i går. Når jeg åpnet pakken hjemme oppdaget jeg at de nok hadde satt min adresselapp på feil eske, for inni pakken var det noen helt andre produkter + en regning til en annen person.

Hvilke rettigheter har jeg da? Jeg synes det er irriterede å måtte sitte lenge og vente i en dyr servicetelefon og måtte sende pakken tilbake igjen, det koster jo faktisk litt når pakken er så stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke rettigheter er det du vil påberope deg da? Få tingene dine gratis? Få erstatning?

AnonymBruker
Skrevet

Hvertfall at de dekker portoen på en eller anna måte, sånn at jeg slipper å betale hundrelapper for å sende produktet tilbake.

Skrevet

Det bør de jo gjøre, trodde de fleste sendte en returlapp i posten når noe skulle returneres? Evt at det ligger ved i pakken.

Skrevet

jeg tror nok at de betaler portoen på returen, fordi det er deres feil og ikke din! Send dem en mail da vell så koster det ingenting, bare litt tid ;)

Men du skal slippe å betale for å sende pakken tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Det aner jeg ikke, men det hørtes ut som en bra løsning! Sitter å venter i servicetelefonen deres nå, kanskje jeg får noe svar når jeg endelig kommer igjennom?

Skrevet

Normalt sett dekker de returportoen når de har gjort feil. SÅ lenge det er en seriøs bedrift.

AnonymBruker
Skrevet

Var visst bare jeg som bekymret meg for mye=) De skulle sende returlapp i posten!

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...