AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Hentet et spesialbestilt produkt på posten i går. Når jeg åpnet pakken hjemme oppdaget jeg at de nok hadde satt min adresselapp på feil eske, for inni pakken var det noen helt andre produkter + en regning til en annen person. Hvilke rettigheter har jeg da? Jeg synes det er irriterede å måtte sitte lenge og vente i en dyr servicetelefon og måtte sende pakken tilbake igjen, det koster jo faktisk litt når pakken er så stor.
kontorstol Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Hvilke rettigheter er det du vil påberope deg da? Få tingene dine gratis? Få erstatning?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Hvertfall at de dekker portoen på en eller anna måte, sånn at jeg slipper å betale hundrelapper for å sende produktet tilbake.
kontorstol Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Det bør de jo gjøre, trodde de fleste sendte en returlapp i posten når noe skulle returneres? Evt at det ligger ved i pakken.
fairywing Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 jeg tror nok at de betaler portoen på returen, fordi det er deres feil og ikke din! Send dem en mail da vell så koster det ingenting, bare litt tid Men du skal slippe å betale for å sende pakken tilbake.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Det aner jeg ikke, men det hørtes ut som en bra løsning! Sitter å venter i servicetelefonen deres nå, kanskje jeg får noe svar når jeg endelig kommer igjennom?
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Normalt sett dekker de returportoen når de har gjort feil. SÅ lenge det er en seriøs bedrift.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Var visst bare jeg som bekymret meg for mye=) De skulle sende returlapp i posten! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå