RaGnA Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 heeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaannnn! kommer med ny ladning med eknoz, reker å loffz.. Noen av dere ennå i live? :-? lurer litt nå.... zover i badztua i natt! 8) håper å ze flere engler :blunke:
@lfa Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 RaGnA!!!!! Zkal hilze fra Bratt. :blunke: Bruze og jeg har vært på rundreize og møtte Bratt i et middelhavzparadiz. Gøy å ze at du fremdelez er her.
RaGnA Skrevet 2. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2003 RaGnA!!!!! Zkal hilze fra Bratt. :blunke: Bruze og jeg har vært på rundreize og møtte Bratt i et middelhavzparadiz. Gøy å ze at du fremdelez er her. @lfa !! Gøy å ze og høre fra deg!! RaGnA har vært på planet hopping... reizt fra planet til planet til planet... og endeli landa trygt på jorda igjen!!
@lfa Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Zå flott, da! ZkjeDDe det noe zpeNNende ute i det ztore roMMet, da? Noen nye UUtforzkede planeter? Andre livzformer? Noe zkuMMelt? *fortell fortell*
Væren Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 :D Heisann, RaGnA! Så du kom hjem igjen til oss, din vesle rampetass! Og z'ene er på plazz, zer jeg! Hyggelig å se deg, god klem!
RaGnA Skrevet 2. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2003 Heizann Væren ! har ikke glemt englene nei :blunke: reizebrev har jeg zent å.. men zjer ikke ut zom de er kommet frem... mulig poztmannen hadde viruz... :-? men har znakket med utenomjordizke engler da! :kgblunk: Har dyrket frem 2 tonnz med eknoz.. brukte en ny mazkin på planeten BooZen ZoooRe :kissfan: har zavna alle fryktli mazze!! maaange klemZer fra RaGnA
RaGnA Skrevet 2. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2003 vurderer å zooooooooove ute i natt ! zå varmt zom det er.. aaaaaaaaaaaahhhhhhhh tar meg en pærebruz.. håper denn ikke er gjæra! :-? men, men da zkjønner man hvorfor RaGnA er i ett zånnt ett ztrålende humør når hu våknær i morra!!
Litago Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Jippi! Ekno!!!!!!! *Børster støv av surfebrettet og legger på sprang ut i bølgene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå