Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Til de som skal ha eller har hatt brudesvenn - hva kledde dere dem opp i? Min brudesvenn vil være 9 år i bryllupet. Hadde deres svenn noen spesiell oppgave i bryllupet? Min brudepike kommer til å bære en miniutgave av min bukett, men hva skal brudesvennen gjøre?
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Min brudesvenn skal ha vanlig sort dress på seg, og være ringbærer.
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2003 #3 Skrevet 2. november 2003 Skal han ha ringpute da eller? Og i såfall hvor har di kjøpt det?
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Ja han skal ha ringpute. Den er hjerteformet, og i ivory (som kjolen min) Den kjøpte jeg til 70% da Emilies brudestudio hadde opphørssalg.....
ringblomst Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Hvis det blir til at vi skal ha brudesvenn, kommer han enten til å ha på seg dress eller bunad-liknende klær.
Gjest bertine(ikke pålogget) Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 min lillebror skal ha sjakett, lik brudgommen, stav og flosshatt. det syns han er veldig stas og gleder seg til å slå alle jentene i "rumpene" med denne(staven)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå