HopelessFear Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Er det sært å være jente og dra på LAN? Merker en kjønnsforskjellen der? Pleier det å være mest gutter? Føler en seg litt utenfor da?
hulaboer Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Det er nok et stort flertall gutter på slike arrangementer. Jenter blir ganske populære. Tror ikke jenter vil føle seg utenfor, for det er jo stas for nerdegutta å ha omgang med det andre kjønn.
Gjest Naenia Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Jeg har hatt det kjempegøy på de LANene jeg har vært på :D Men, ja, som oftest er det overvekt av gutter, så man får masse oppmerksomhet
Gjest Fikira Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Varr kanskje sært for 10-12 åt siden. Men nå er det da ganske vanlig.
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Det blir bare flere og flere jenter på The Gathering hvert år.
Gjest BabyBlue Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Jeg har bare være på en privat LAN med venner. De spilte wow, jeg hadde sims 3 maraton. Koselig, egentlig. Men vet ikke helt hvordan det er på større arrangementer, men jeg kjenner flere jenter som er såkalte "gamere". Tror nok jentene får ganske stor oppmerksomhet, siden det er gutter i flertall.
Gjest Consensio Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Har vært på mange LAN opp gjennom årene (men ikke de siste 7 årene). Stort sett alltid vært den eneste jenta på mindre LAN. Aldri følt meg utenfor, men det er vel også fordi jeg ikke har noe behov for å ha jenter rundt meg. På større LAN så har det jo kommet bare fler og fler jenter for hvert år. The Gathering har jo MANGE jenter nå enn hva de hadde for noen år siden. Vil du dra på LAN, så drar du på LAN
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Har vært på mange LAN opp gjennom årene (men ikke de siste 7 årene). Stort sett alltid vært den eneste jenta på mindre LAN. Aldri følt meg utenfor, men det er vel også fordi jeg ikke har noe behov for å ha jenter rundt meg. På større LAN så har det jo kommet bare fler og fler jenter for hvert år. The Gathering har jo MANGE jenter nå enn hva de hadde for noen år siden. Vil du dra på LAN, så drar du på LAN Merket betydelig økning av jenter på TG bare siden 2007
Gjest Consensio Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Merket betydelig økning av jenter på TG bare siden 2007 Jeg har ikke vært på LAN de siste årene som sagt, men kjenner en del folk som jobber på TG hvert år og de sier at de merker at det bare blir fler og fler jenter.
HopelessFear Skrevet 1. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2011 Vil du dra på LAN, så drar du på LAN Jeg har ikke så veldig lyst til å dra alene, men jeg har veldig lyst til å dra på et LAN. Får spørre kjæresten når han blir ferdig med eksamene om han har lyst til å bli med.
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #11 Skrevet 1. april 2011 I 2007 følte jeg meg nesten litt ensom som jente(var jo ikke alene som jente da men var en del mindre) Men hvor mange som kommer på tg for å komme på tg skulle jeg likt å vite. Altså ikke jenter som bare dalter etter typen
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 På store LAN har det begynt å bli mange jenter, så man føler seg ikke utenfor hvis man får kontakt med dem. Der synes jeg det er ekkelt hvis jeg får for masse oppmerksomhet fra gutter, er jo ikke det jeg er der for. Men det er bare å drite i dem. På mindre LAN kjenner man jo ofte gutta fra før av, så da går det greit. Gleder meg til den dagen ingen snur seg etter meg når jeg kommer inn på et større LAN bare fordi jeg er jente!
KaDust Skrevet 1. april 2011 #13 Skrevet 1. april 2011 Jeg følte meg ikke utenfor når jeg dro på stort LAN. Derimot følte jeg meg litt for godt tatt imot, og jeg fikk en del mer oppmerksomhet enn hva jeg ville ha fra flere. Men det var en del andre jenter der og, også dro jeg med meg ei venninne så da var alt fint og jeg hadde det kjempemorro!
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 På store LAN har det begynt å bli mange jenter, så man føler seg ikke utenfor hvis man får kontakt med dem. Der synes jeg det er ekkelt hvis jeg får for masse oppmerksomhet fra gutter, er jo ikke det jeg er der for. Men det er bare å drite i dem. På mindre LAN kjenner man jo ofte gutta fra før av, så da går det greit. Gleder meg til den dagen ingen snur seg etter meg når jeg kommer inn på et større LAN bare fordi jeg er jente! Hva legger du i større lan?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #15 Skrevet 1. april 2011 Det er ikke sært. Som datanerd dater har jeg vært på mange lan, og det er flere gutter som drar med seg dama si f.eks. Og jeg har bare opplevd det samme som KaDust, at man blir godt tatt imot.
Gjest Consensio Skrevet 1. april 2011 #16 Skrevet 1. april 2011 (endret) Hva legger du i større lan? Dreamhack, The Gathering og slikt kaller jeg større LAN. Mindre LAN er slike som småbyer arrangerer i vinterferie o.l. hvor det kanskje er opp mot 500-600 folk Også har man interne LAN som bare er kjentfolk. (min definisjon iallefall ) Endret 1. april 2011 av Consensio
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #17 Skrevet 1. april 2011 Dreamhack, The Gathering og slikt kaller jeg større LAN. Mindre LAN er slike som småbyer arrangerer i vinterferie o.l. hvor det kanskje er opp mot 500-600 folk Også har man interne LAN som bare er kjentfolk. (min definisjon iallefall ) Ja større en TG og DH blir det ikke Er ikke akuratt så mange som snur seg etter jenter på tg ,hvis man ikke er naken da:P
Wildy Skrevet 1. april 2011 #18 Skrevet 1. april 2011 Mine jenter ( 13 og 15år)har vært på flere LAN, men da mindre, av typen arrangert av skolen. Og der er det jo masse kjentfolk fra før. Yngstejenta har nå ytret ønske om å dra på The Gathering, men hun får ikke dra alene. Får se om jeg har noen voksne nerdevenner som jeg stoler på hun kan henge seg på....;-)
Fluffe Skrevet 1. april 2011 #19 Skrevet 1. april 2011 Mine jenter ( 13 og 15år)har vært på flere LAN, men da mindre, av typen arrangert av skolen. Og der er det jo masse kjentfolk fra før. Yngstejenta har nå ytret ønske om å dra på The Gathering, men hun får ikke dra alene. Får se om jeg har noen voksne nerdevenner som jeg stoler på hun kan henge seg på....;-) Håper du finner noen hun kan være med neste år. Unner henne å oppleve TG
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #20 Skrevet 1. april 2011 Hva legger du i større lan? Større LAN for min del er LAN med ca. 50+ folk, altså LAN arrangert av f.eks. byer eller høgskoler og sånn. The Gathering o.l. er jo dermed også et stort LAN, men jeg har aldri vært der (skal for første gang i år!) så det kan jeg ikke uttale meg om. Mindre LAN er for min del LAN med kjentfolk og bekjente, altså det en annen bruker kalte interne LAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå