Gå til innhold

hva er galt med meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er kåt på en dame, kan ha ereksjon ganske lenge(litt av og på) når jeg koste med hun, men når jeg først skal ha sex, så blir han slapp(skjedd 2 ganger nå)!? Hvorfor skjer dette?? Kan det være at han er "sliten" etter å ha vært stiv såpass lenge, eller kan det være noe i underbevissheten min?

Kan ærlig innrømme at jeg har med tidligere partnere har hatt litt prestasjonsangst og vært litt bekymret for at jeg er for liten osv(er midt på snittet i størrelse),så kanskje det er dette som "kicker" inn når junior først skal prestere? Prøver bare å forstå dette her! Er vell kanskje lurt å ikke "lure" junior såpass lenge før man har sex?

Er bare livredd for at jeg har skremt bort dama pgr av dette her og at hun tror at jeg ikke er kåt nok på henne? Vi begge er godt voksene, så håper hun har forståelse for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjedde med meg for noen uker siden. Skjønnte ikke en dritt. Eneste forklaringen jeg fikk var "sliten for tida..sorry". Verta f jeg.. Tror han blei så flau av gjentatte ganger med slappfisk at han ikke turte å kontakte meg mer ;)..

Gjest gjest
Skrevet

Høres ut som presentasjonsangst uten å vite det helt sikkert. Men hvis du venter i timesvis før du faktisk har sex og har en ereksjon hele den tiden kan jo det og spille inn vil jeg tro

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som presentasjonsangst

:fnise: Morsom skrivefeil, men det heter prestasjonsangst.

• Liker 2
Gjest Vaksen
Skrevet

Prestasjonsangst. Egentlig ikke lyst å tømme deg i henne (hun kan jo bli gvid). Pluss andre ting som kan ligge i underbevisstheten. Vær blottlagt ærlig med deg selv og du vil finne svaret på det du lurer på. Du skal ikek se vekk at du føler du MÅ ligge md henne, mens kosing og tafsing er det lengste du ønsker å gå med henne.

Gjest Skriveleif
Skrevet

Psht, er jo nærmest en presentasjon også! :P

Gjest SirFuckAlot
Skrevet

Kan det være at han er "sliten" etter å ha vært stiv såpass lenge, eller kan det være noe i underbevissheten min?

Begge deler.

Jeg opplevde akkurat det samme da jeg skulle pule for første gang. Jeg "tørrpulte" dama i flere timer med en massiv benner, men da jeg først skulle penetrere henne ble kuken helt slapp. Jeg forstod ingenting, men fortsatte bare å kysse videre på dama. Etter ca 30 min ble kuken stiv igjen og jeg klarte å fullføre mitt første samleie. :danse:

Mitt tips: Ta deg god tid og ikke stress. Hvis kuken ikke er stiv med en gang, så bare ligg naken og kos med henne. Den reiser seg etterhvert!

Skrevet

Hmm..vet ikke helt jeg, føler egentlig at jeg er litt forbi prstasjonsangst staidet med hun her, men jeg vill jo prestere og det er jo godt mulig jeg stresser litt for mye!?

Tror kanskje rett og slett at jeg har drøyet den litt for lenge med å ha sex og har hatt litt for lenge vorsespill! Tror det kan lønne seg nesten gang å kjøre på nåt kåtheten er på topp?

Føler meg lissom ikke mann nok når dette her skjer og håper virkelig hun har forståelse for at slikt kan skje i start fasen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...