Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært tatt opp før...

Men når er det buffy på tv?

Vi har nettopp grått oss gjennom sesong 5 på dvd og det er vel bare en eller to episoder som har gått på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søndag 19.40. Det er vel episode to i morra.

Har lastet ned sesong en, holder på med sesong to. :sjarmor:

Skrevet

Har dem på dvd hvis du vil låne Starya...slipper å laste ned på pc å sånn...

Skrevet

He he, tja kanskje det.. Men det er jo noe med å eie også (brenner). :wink:

Litt pussig, egentlig. Ble ikke helt hekta før Angel begynte på tv2. Da følte jeg at jeg hadde gått glipp av mye og bare "måtte" finne det ut.

Skal forresten sette på en episode nå straks. Må bare fylle opp M-skåla og brusglasset først. 8)

Skrevet

Vi har nå i løpet av tja...ca en måned sett fem sesonger..så må innrømme at jeg er litt mettet.

Så du sitter å spiser m og drikker brus etter at avkommet har lagt seg du ja...hmmm :ler:

Skrevet

Jeg burde egentlig leke flink student for tiden, så da er det kanskje lurest at episodene ramler inn på dataen en episode av gangen. *udisiplinert*

(Han fikk sin dose før sengetid. Må ikke tro jeg kan smugle snop inn i huset uten at han avslører det! :ler: )

Skrevet

De er kommet til episode2 i sesong6 mener jeg.

Og blir som sagt sendt i kveld klokken 19:40.

Skrevet

19:40? Ja men det er jo robinson kl 20, og farmen finale også kl 20.. Blir litt formye på en gang..

Skrevet

Jeg tror jeg prioriterer Buffy ikveld for en gangs skyld- må jo se hennes "rise from the grave"... :ler:

Skrevet

Jeg har i en tidligere tråd påpekt skoene hennes...

I dag brukte hun svarte sko med høye tynne hæler :o , dette løp hun i og sloss med... Jada, as if.

Skrevet

jeg gikk glipp av buffy i dag og sist. hva skjedde?????

Skrevet

Jeg tenkte og på dette med skoene. Men så er jo ikke Buffy et "vanlig" menneske heller da. Litt synd at de ikke gjør et poeng av det, egentlig. Designersko med trehæler. Et hælspark rett i bringa på vampyren og *poff* :hoho:

Ja ja. Jeg trenger ikke realisme for å bli underholdt. ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg synes det er litt av sjatrmen med Buffy - disse skoene som overhodet ikke passer inn.

*Stum av beundring over en dame som kan LØPE på stelettheler*

Skrevet

Jeg er enig med Starya..skjønner ikke hvorfor hun ikke har trehæler???

Har diskutert det med kjæresten, som ikke er enig da...Utrolig kult da.. :hoho:

Skrevet

sukk. jeg savner buffy jeg.

rakk det ikke de to siste søndagene..

Skrevet

Gleder meg til sesong 7 kommer på DVD. Har jo selvsagt sett sesongen for lengst, men vil se den igjen!!

Vi koser oss for tiden med sesong 2 av Angel på dvd. :)

Skrevet

øøø. skjønner ikke hvorfor buffys sko burde være 'troverdige'. det ville jo bryte helt med resten av serien, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...