Gjest Mahareth Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Skal i bryllup i juni, på hotell, og lurte på om denne kjolen er fin nok? Den vil rekke meg til knærne.
Gjest Naenia Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Med en pen veske, et pen sjal og pene sko vil jeg så absolutt si det!
Gjest Mahareth Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Oi, tusen takk for kjemperaske og positive svar! Da var dét avgjort!
Wonders Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Ja , femenin og romantisk. Den fremhever midjen og er lett å style. Enten ha på stort smykke i halsen ala dette.... eller øredobber i litt større stil enn vanlig. Vennen, ikke glem håret og skone. Pjuskete hår på bryllup er uakseptabelt Husk paret skal se på bildene i 50 år fremover... 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Vennen, ikke glem håret og skone. Pjuskete hår på bryllup er uakseptabelt Husk paret skal se på bildene i 50 år fremover... Er det noen grunn til at du mistenker henne for å møte opp med pjuskete hår? 3
Gjest Mahareth Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Ja , femenin og romantisk. Den fremhever midjen og er lett å style. Enten ha på stort smykke i halsen ala dette.... eller øredobber i litt større stil enn vanlig. Vennen, ikke glem håret og skone. Pjuskete hår på bryllup er uakseptabelt Husk paret skal se på bildene i 50 år fremover... Takk for råd Har ingen planer om å møte opp med pjuskete hår nei
LilleCa Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Den var kjempefin! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?
Gjest Tigress Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 (endret) Skulle passe bra, eg har sett på kjolen sjølv eg. Men, vær litt kritisk når du prøver han, eg synest ikkje modellen til Ellos får særleg pen utringing med den.. Pene sko, eit litt elegant sjal, ei pen veske og ein utanomjordisk føhn så er du der! Redigering: samnorsk Endret 2. april 2011 av Tigress
Guriane Skrevet 2. april 2011 #12 Skrevet 2. april 2011 (endret) Den var kjempesøt! Fin farge og veldig feminin. Men jeg hang meg litt opp utrigningen, var noe som ikke stemte helt der. Men det kan jo hende den blir annerledes på Endret 2. april 2011 av Guriane
Nenyn Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Å ja, den var så skjønn! Og som de andre sier er den enkel å style og jeg tror du kan få brukt for den ved andre anledninger med annet tilbehør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå