Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff har vært så dum at jeg farget øyebrynene mine,har i utg.punktet mørke men nå ble de FOR mørk!det ble gjort med den intensjon å få frem de små "baby"hårene man ikke ser så godt til vanlig.jeg har kjempetynne bryn,tynnere enn en blyant.. :(

var derfor jeg gjorde det i håp om at de skulle se tykkere ut.men nå blir det heelt feil siden jeg tegner opp med lysere penn,det ser helt fælt ut!kan ikke bruke mørk penn heller,da ser det hvertfall for j#¤%# ut.

i tillegg skal jeg stripe håret imorgen,og blir da enda lysere på hodet..kan jeg ringe 911 til en salong og få nødhjelp tror dere??

evt.bleke brynene for så å farge de i en lysere tone?

har aldri gjort sånt i salong så aner ikke hva som kan gjøres.setter veldig pris på om noen kan hjelpe en i nød :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farge til øye bryn varer ikke spesielt lenge,om ca 1 uke er de allerede lysere igjen. Pust!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehehhee, minner om den gangen jeg hjalp blondinevenninnen min med å mørkne brynene LITT. Vi leste feil på pakka, og de kom ut knallsorte, til hennes lyse hud og ihelbleka hår. KRISE!! I skjønnhetssalong sa de det samme som brukeren over meg her, det lysner etter en 7-10 dager er det borte, så det er ikke vits i å bleke øynebryna.

Stakkars, det blir nok bedre :)

Skrevet

Jo men det er fortsatt krise,for jeg skal på et stort arrangemang i morgen kveld!!det var derfor jeg ville ordne på de,for å se bra ut... huff :tristbla:

Gjest Silvermist
Skrevet

Du får prøve å ta noe lys, matt øyenskygge over, kanskje det hjelper?

Skrevet

Vaske med shampo? Evt zalo? Jeg brukte dårlig butikkshampo og vasket håret 5-6 ganger etter hverandre en gang jeg hadde farget det for mørkt. Fikk lysnet det litt på den måten.

Skrevet

jeg kan love deg at det ikke hjelper..hadde de bare ikke vært så tynne så hadde det vært bedre.men problemet er at jeg MÅ tegne på under for ikke å ha millimeterbryn,og det går ikke slik det er nå.var vanskelig før jeg farget de,jeg var jo megadum som farget de MØRKERE istedet for å få de lysnet litt så de kunne matche brynspennen bedre.

får ta en ringerunde til diverse hudsalonger i morgen og høre..vet dere om frisører kan bryn og?

Skrevet

Vaske med shampo? Evt zalo? Jeg brukte dårlig butikkshampo og vasket håret 5-6 ganger etter hverandre en gang jeg hadde farget det for mørkt. Fikk lysnet det litt på den måten.

Har gnikket med ansiktspeelingskrem så huden var helt knallrød,så tror ikke jeg får av noe mer farge.det står jo "permanent" på for en grunn regner jeg med ;)

Skrevet (endret)

Har gnikket med ansiktspeelingskrem så huden var helt knallrød,så tror ikke jeg får av noe mer farge.det står jo "permanent" på for en grunn regner jeg med ;)

Vel, det er jo ikke så veldig permanent om den lysner såpass mye som folk her hevder etter bare 7-10 dager. Regner med at den lysner pga slitasje, så da ville min strategi vært å gi brynene så mye slitasje som mulig på kortest mulig tid. Jeg ville forsøkt med zalo. Det funker som en slags renseshampo, og sliter sannsynligvis mer på fargen enn skrubb.

Dersom ikke det hjelper så vet ikke jeg :vetikke:

Edit: Frisører skal vel kunne bryn tror jeg. Om ikke kan du jo prøve en hudpleiesalong. De skal iallefall kunne det.

Endret av kanel23
Skrevet

Frisører kan bryn. Jeg får mine både nappet og farget hos frisøren sånn fra tid til annen.

De kan helt sikkert bleke dem for deg, men jeg vil anta at utfallet blir en type gulerot. Du får gnukke og gni så godt du kan. Tror nok det er det beste tipset du kan få.

Og med mindre du har blyant-tynne bryn naturlig, håper jeg du lar brynene gro til neste gang ;)

Skrevet

Frisører kan bryn. Jeg får mine både nappet og farget hos frisøren sånn fra tid til annen.

De kan helt sikkert bleke dem for deg, men jeg vil anta at utfallet blir en type gulerot. Du får gnukke og gni så godt du kan. Tror nok det er det beste tipset du kan få.

Og med mindre du har blyant-tynne bryn naturlig, håper jeg du lar brynene gro til neste gang ;)

jeg HAR slike tynne bryn naturlig,pga overdreven napping da jeg var yngre :kjefte:

angrer som en hund nå ja :(

så må prøve å få til en permanent løsning som funker over tid.skal høre med salongen i mrg om det kan gå an å bleke,for så å farge de lysere brun feks.takk for svar alle sammen forresten :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Lykke til :) Synes synd i deg, kan ikke være gøy å kødde til øyenbrynene.

Skrevet

røyker du? når jeg gikk frisørlinja på vgs tidligere gjorde vi den feilen på en av prøvekaninene våres, da sendte vi alle røykere ut for å samle aske. røyk-aske fjerner farge veldig effektivt:)

AnonymBruker
Skrevet

Du må IKKE, jeg gjentar IKKE bleke brynene. De kan slå ut i alle slags farger etter en bryn behandling. Om man skal bleke bryn, må det gjøres på "naturlige" bryn. Gjorde det en gang nemlig, og de ble LILLA (!!!!)

AnonymBruker
Skrevet

OMG LILLA!! *tenker hvordan det ville vært å komme på festen med slike øyebryn :haar: *

jeg har,ved hjelp av selvbruner,foundation,hårspray og pudder klart å få til et nogenlunde resultat :fnise:

tok litt tid men tror jeg kan gå ut slik jeg ser ut nå.

jeg tør ikke farge/bleke noe mer nå pga huden min,jeg var rød,sår og veldig blank,tror nesten jeg har svidd/gnidd av det øverste ytterste lag med hud.

så tror det må få være ifred en stund uten sterke kjemikalier :)

Skrevet

oi,AB en over her er meg altså :)

Skrevet

Hvordan ble utfallet på gårsdagens festligheter? Fikk du ordnet opp i brynkrisen? Leit at brynene ble nappet ihjel i yngre dager, altså. Men jeg husker moten var sånn når vi gikk på videregående. Alle skulle ha sånne bryn, meg selv inkludert! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...