Gå til innhold

Ble med ONS hjem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oslo, blokkleilighet på Ekeberg er veien til blått blod :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han har sikkert glede av den hobbien.

En dag kommer han på Noreg Rundt som den mannen i Norge som har best peil på Kongefamilien og har samlet mest kongelige effekter som porselenstallerker med bilde, avklippede bånd fra bruåpning i Kjøllefjord i -76,( der han ikke var til stede, men har kjøpt det på E-bay) jubileumsfrimerker med monogram, innrammet blide av alle hvalpene til Milly Kakao osv. Da kommer du til å angre på at du ikke er dama hans.. Eller? Nei.

Jeg vet om en som har dilla på tog, og har tog og togbaner over alt i leiligheten. Og bøker med statistikk om tog. Han drar ikke noe damer på den hobbyen , heller.. Tuut. :tog:

Gjest Gjest
Skrevet

Han har sikkert glede av den hobbien.

En dag kommer han på Noreg Rundt som den mannen i Norge som har best peil på Kongefamilien og har samlet mest kongelige effekter som porselenstallerker med bilde, avklippede bånd fra bruåpning i Kjøllefjord i -76,( der han ikke var til stede, men har kjøpt det på E-bay) jubileumsfrimerker med monogram, innrammet blide av alle hvalpene til Milly Kakao osv. Da kommer du til å angre på at du ikke er dama hans.. Eller? Nei.

Jeg vet om en som har dilla på tog, og har tog og togbaner over alt i leiligheten. Og bøker med statistikk om tog. Han drar ikke noe damer på den hobbyen , heller.. Tuut. :tog:

Jeg glemte å si at han også samler på små modeller av krigsskip.

Skrevet

Hehe, nå ve jeg ikke hvor gammel du eller han er. Men hadde jeg vært i begynnelsen av 20 årene og bodd aleine hadde jeg sett det som en god spøk å ha bilde av kongefamilie på veggen. Mulig han har stjelt det i militæret eller noe, der har de fine innrammede bilder av kongen og dronningen overalt.

Gjest norah
Skrevet

KULT!

Kanskje fyren hadde veldig gøyal humor? Men han lo kanskje ikke like mye som deg?

Du burde kikket inni kjøkkenskapene for å se om han hadde Aris påfuglservise.

Skulle en mann ha usedvanlig flau film eller musikksmak(coyote ugly og sarah brightman) snur jeg faktisk i døra - på lik linje som om de bruker truse istedetfor boxer. *no thanks, must leave*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er rarere enn gutten. Bli skremt av kongebilder?!

Selv har jeg litt royalistiske tendenser, fordi jeg synes kongen er kulere enn president Berlusconi, og at arv gir enn annen type ledere enn de som kommer seg opp ved hjelp av politisk hersteknikk, lureri og maktspill.

Slik som Siv Jensen mener du ja :) For håpe hun aldri kommer seg helt opp.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Under mer "normale omstendigheter" vil jeg tippe at fyren egentlig har skjønt det, bilder av/interesse for kongelige er jo ofte et sikkerstikk i forhold til å fremstå som en real kar som damer liker.

Jeg mener........mange damer er noe over gjennomsnittlig interessert i hva som skjer i de kretser, for å si det forsiktig....... enten det er her hjemme, over kjølen østover for ikke å snakke om i den sørlige enden av Nordsjøen, der skal det vel være et bryllup snart, i følge kulørt presse.

Personlig er glad for at det finnes damer som gir blanke faen i Mette-Marit, engler, Behn, Madde, William og hva de nå heter. Eller........er ganske flinke til å skjule det når jeg befinner meg i deres umiddalbare nærhet. :lol: :gjeiper:

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Fniste og lo så mye, var litt småfull, at det ikke ble sex den kvelden og vi sovnet i stede. Var store fine bilder i flotte rammer, kommer ikke over det den dag i dag, gikk derfra meeeeget tidlig neste morgen for å slippe mer konfrontasjon :fnise:

Det var offisielle, større bilder - og ikke private, som i at de var omgangsvenner eller?

:fnise:

Skrevet

Skulle en mann ha usedvanlig flau film eller musikksmak(coyote ugly og sarah brightman) snur jeg faktisk i døra - på lik linje som om de bruker truse istedetfor boxer. *no thanks, must leave*

Ah, så du går ved Sarah Brightman, men kunne ha blitt med Rune Rudberg og Arvingarna?

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

Ah, så du går ved Sarah Brightman, men kunne ha blitt med Rune Rudberg og Arvingarna?

Ja, det er akkurat det hun sier!

Gjest norah
Skrevet

Det hadde vært verre, for da hadde jeg i tillegg vært rimelig sikker hva de stemmer på som bare jo blir et ankepunkt nr 2.

Sarah Brightman og Coyote Ugly kan være noe eks-dama har glemt, men igjen, da har de såpass laber damesmak at jeg faktisk må revurdere det da også.

I have standards :ler:

La meg legge til kjip litteratur, eksempelvis..Sagaen om isfolket.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde vært verre, for da hadde jeg i tillegg vært rimelig sikker hva de stemmer på som bare jo blir et ankepunkt nr 2.

Sarah Brightman og Coyote Ugly kan være noe eks-dama har glemt, men igjen, da har de såpass laber damesmak at jeg faktisk må revurdere det da også.

Så hvis du får mulighet for et ONS med Brad Pitt, så snur du i døra hvis han har truser i stedet for boxer og Angelina har lagt inn Sarah Brightman sanger på Ipoden hans... I dont think so...

Syns han fyren til TS kan få ha kongefamilieinteressen sin uten å bli utledd. Mange fyrer er litt nerd på enkelte ting og samler på forskjellig.

Det hadde vært verre med andre ting i leiligheten, som et digert hakekors og bilder av Adolf. Eller han kunstneren som har en død hånd... :spy:

Skrevet

:fnise: Forsto poenget tidlligere...ønsket bare å dra det noe lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...