AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Fniste og lo så mye, var litt småfull, at det ikke ble sex den kvelden og vi sovnet i stede. Var store fine bilder i flotte rammer, kommer ikke over det den dag i dag, gikk derfra meeeeget tidlig neste morgen for å slippe mer konfrontasjon
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Men dersom pikken ikke stod så var det da ikke ONS, eller?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Nei, altså, vi endte jo opp med å ikke pule, men le oss halvt i hel, det var kos det, men jeg ble med hjem for ONS. Ble heller tilfredsstillelse i form av i stede hehehe
sequin Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 å herregud, tenk å prestere med majestetens øyne i nakken 4
nickless Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Herlig,nå fikk jeg også litt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ixnay Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Hehehe Ble med en ons hjem en gang jeg og, han satte på litt vilkårlig musikk (typ cd veksler) en eller annen gang i løpet av kvelden kom plutselig "la det svinge" ut av høytalerne måtte litt jeg da altså! Han prøvde seg på en eller annen unnskyldning som jeg ikke husker i dag, men glemmer nok aldri dette.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Sjekka du om han var i familie med de, eller var han bare en trofast undersått? 4
Ixnay Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Sjekka du om han var i familie med de, eller var han bare en trofast undersått? Hehe kanskje TS gikk på en smell og kunne vært kongelig nå? (Det var egentlig bare vanlige familiebilder gitt) 1
Gjest Applecore Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Han var ikke fotograf da, og følte at han måtte ha resultatet av sitt mest lukrative oppdrag på veggen?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #12 Skrevet 31. mars 2011 Hahahaha Nei, gjett om jeg spurte om det var slektstreet da! Han vred litt på skuldrene og sa at han likte kongefamilien vår bare, og omtrent da ble han avbrutt av hysterisk gryntende fyllalatter fra meg Var en grei gutt ellers som lo med hele veien, men kongelig tror jeg ikke han var gitt 6
waco Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 Heter det ikke, - ble med en hjem, og ikke ble med ons hjem? Å le med noen er jo ikke ons? 1
I Grosny Skrevet 1. april 2011 #16 Skrevet 1. april 2011 (endret) Fniste og lo så mye, var litt småfull, at det ikke ble sex den kvelden og vi sovnet i stede. Var store fine bilder i flotte rammer, kommer ikke over det den dag i dag, gikk derfra meeeeget tidlig neste morgen for å slippe mer konfrontasjon Jeg synes du er rarere enn gutten. Bli skremt av kongebilder?! Selv har jeg litt royalistiske tendenser, fordi jeg synes kongen er kulere enn president Berlusconi, og at arv gir enn annen type ledere enn de som kommer seg opp ved hjelp av politisk hersteknikk, lureri og maktspill. Endret 1. april 2011 av I Grosny
I Grosny Skrevet 1. april 2011 #17 Skrevet 1. april 2011 Heter det ikke, - ble med en hjem, og ikke ble med ons hjem? Å le med noen er jo ikke ons? Det nye nå er gå gå på byen får å ha seg en onl, one night latter. Latter er bedre enn engangssex. 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #19 Skrevet 1. april 2011 Nei, jeg formulerte tråden feil, men sm jeg forklarte så ble jeg med ham hjem for å kose oss, men det ble en One night laughter i stede Jeg synes ikke det var så teit eller rart at de hang der, jeg synes det var morsomt og lo mye, er bare det. Tenk deg helvegg dekka med pyntede kongelige
Spiralis Skrevet 1. april 2011 #20 Skrevet 1. april 2011 (endret) Nei, jeg formulerte tråden feil, men sm jeg forklarte så ble jeg med ham hjem for å kose oss, men det ble en One night laughter i stede Jeg synes ikke det var så teit eller rart at de hang der, jeg synes det var morsomt og lo mye, er bare det. Tenk deg helvegg dekka med pyntede kongelige Er det lov å spørre om i hvilken bydel man har de kongelige i glass og ramme innenfor knulle-radius? Endret 1. april 2011 av Spiralis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå