Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringer, holder p¨å å bli strupt. Nei. Nei. INgen. Da går jeg ut og tar noen øl, ingen. Da går jeg hjem - i stedet for å fryse i hjel, er strupedøde n hurtigerer.

Ja?

Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Abelone
Skrevet

Hei. Lurer på om det du skriver betyr at du er utsatt for vold i hjemmet ditt? I så tilfelle er det alvorlig. Jeg tror også du skriver at du har ringt politiet, og de har ikke kommet. Det er også alvorlig.

Du må fortsette å ta vare på deg selv. Søk hjelp hos politiet fortsatt, eller på krisesenter, eller hos lege. Fortell hva som skjer, og sørg for at du ikke utsetter deg selv for fare.

Hvor gammel er du? Har du barn? Vil du fortelle mer?

Skrevet

Gå til noen andre, dra til et krisesenter, og anmeld strupingen dagen etter hos politi.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du må ikke bare ringe til politiet..Du må også anmelde han for vold! :o

Og i tillegg må du enten kaste han ut, eller selv flytte fra han! :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Politiet kan ikke hjelpe

Søk heller hjelp hos folk som kan stramme ham opp hvis han ikke lar deg være ifred.

Skrevet

Politiet kan ikke hjelpe deg medmindre du anmelder ham. Sørg for å få dokumentert skadene du påføres (bilder, uttalelse fra lege etc)

Hvis du ikke kan dokumentere skader eller har vitner, er det ikke sikkert anmeldelsen fører fram. Da er det på tide å tenke gjennom om du har noen store, sterke kompiser som kan skremme litt...

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg er virkelig glad for de kompisene jeg har, skal aldrig gi opp friksen for fiffen.

Skrevet

Noen ganger er det faktisk gyldig grunn for å banke livdriten ut av noen!

Gjest sexysadie
Skrevet

Som f.eks de har banket ungen ut av dama si...

Gjest Brunhilde
Skrevet

Og det var hva, sa du?!?!?!?

Skrevet

F.eks. det som står over!

Ville ikke tatt meg fem øre og skambanket en som mishandlet noen, det være barn, voksne, gravide e.l.

Skrevet

Øh, gjør du ikke akkurat det samme selv da? :klø:

Gjest sexysadie
Skrevet
Øh' date=' gjør du ikke akkurat det samme selv da? :klø:[/quote']

Tør du å spørre Stjernefisken om hun mishandler d mennesket hun er sammen med?

Skrevet

Det er da forskjell på å bli terrorisert og å gi overgriperen en lærepenge!

Skrevet

Forskjell og forskjell. Synes ikke det er noe bedre å bruke vold på noen fordi de "fortjener" det. Med vondt skal vondt fordrives? heh.

Gjest sexysadie
Skrevet
Forskjell og forskjell. Synes ikke det er noe bedre å bruke vold på noen fordi de "fortjener" det. Med vondt skal vondt fordrives? heh.

Ofte trenger man ikke å slå heller.

Slike fyrer som er jævlige med kvinner og terroriserer dama si er feige når d kommer til å prøve seg på å ta i en mann.

I min venninne`s tilfelle holdt d med 10 ryggmerker på døren m beskjed om å la hu der være i fred.

Han har vært til å kline utover brødskiva siden mht barna og alt.

Vel anvendte 5000 kr spør du meg.

Skrevet

Så hadde du vært gravid, blitt slått og sparket i magen av en terroriserende kjæreste, mistet barnet, så ville du fremdeles synes det var galt at han fikk igjen?

Nei, kvinner og menn som misbruker andre, trenger å få vist hvor landet ligger!

Skrevet

I min venninne`s tilfelle holdt d med 10 ryggmerker på døren m beskjed om å la hu der være i fred.

Vel anvendte 5000 kr spør du meg.

Hva mente du med det?

Gjest sexysadie
Skrevet

vi kontaktet den lokale mc-kluben og fikk dem til å ta seg av saken. :kul:

Skrevet

Folk som gjør sånne ting trenger HJELP. Ikke juling.

For en barnslig psykologi! Tror du samfunnet blir bedre av at folk driver å slår igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...