Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få det ut, har vel sett 15 meldinger som dette på face i dag:

Hvis du har verdens beste kjæreste her på facebook, sett denne som din status! Hvis han kommenterer denne innen 15min skal han få et stort påskeegg ♥

Er det mulig?! Merker jeg blir irritert av sånne statuser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det irriterer fletta av meg også!

Hvis mammaen din, søsteren din, broren din, faren din, onkelen din, katta di og gudene vet hva er på Facebook, så skal alle gi deg et svært jævla påskeegg med en haug med snop hvis de ikke kommenterer innen ... minutter.

Gaaah, SLUTT MED KOPIERINGSSTATUSER!

Åååh, det var godt å få det ut. :fnise:

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Det irriterer fletta av meg også!

Hvis mammaen din, søsteren din, broren din, faren din, onkelen din, katta di og gudene vet hva er på Facebook, så skal alle gi deg et svært jævla påskeegg med en haug med snop hvis de ikke kommenterer innen ... minutter.

Gaaah, SLUTT MED KOPIERINGSSTATUSER!

Åååh, det var godt å få det ut. :fnise:

Ja, det var det :)

Hvis jeg får 15 til i morgen komme dette til å være min status: KJØP DET JÆVLA PÅSKEEGGET SELV!!!!

Edit: ble visst anonym i første innlegget.. det gjorde jeg ikke med vilje.. hmm..

Endret av Mynona83
Skrevet

det er nok noen som er veldig unge da vettu som synes face skal brukes til slikt.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Må bare få det ut, har vel sett 15 meldinger som dette på face i dag:

Hvis du har verdens beste kjæreste her på facebook, sett denne som din status! Hvis han kommenterer denne innen 15min skal han få et stort påskeegg ♥

Er det mulig?! Merker jeg blir irritert av sånne statuser!

Huff ja. Utrolig tåpelig.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

det er nok noen som er veldig unge da vettu som synes face skal brukes til slikt.

Å nånei du. Er ikke bare unge som bruker det...

• Liker 1
Skrevet

Man kan slette facebook profilen sin altså :gjeiper:

Gjest Mynona83
Skrevet

Neida, de fleste var 25-35, og en del hadde "hvis dattern din..."

Man kan slette facebook profilen sin altså :gjeiper:

Hvorfor det?? Da sletter jeg heller venner! Skal jeg slutte å ta bussen og heller ta bil da, fordi det irriterer meg at noen prater høyt i telefonen en gang i blant?

Heldigvis var det bare den ene dagen, men det aner meg at det kommer mer når det nærmer seg påske.

Gjest Blondie65
Skrevet

SMS verdenen er kommet til Facebook ser man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...