Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tenker du på at disse må matche kjolen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først tenkte jeg att de skulle matche kjolen min,ha helt hvite enkle kjoler..Men nei,så tenkte jeg enten rosa eller røde..Men atter nei,var innom h&m en dag så de flotteste kjolene(de er litt kina inspirert) og de skal ha tyll under kjolen også..

Så jeg kjøpte disse,og de blir nok så fine atte...Så de matcher ikke meg iheletatt

Skrevet

Har tittet litt på denne og denne. Vår brudepike er 11 år neste september og har sagt at hun helst vil ha en kjole med stropper + at hun ville ha noe enkelt. Vet at de fleste kjoler kan gjøres enklere ved å droppe underskjørt, men synes allikevel det er så mange veldig nusselige. De er jo selvfølgelig beregnet for små barn men..

Skrevet
Denne er jo også veldig enkel og grei. :klø: vanskelig dette her også gitt. Spesiellt siden hun er såpass stor.
Skrevet

Den blå var kjempe fin..Den sysn jeg er best..DU kan jo gjøre det slik att brudepike og forlover matcher hverandre i farger da

Skrevet
Denne er jo også veldig enkel og grei. :klø: vanskelig dette her også gitt. Spesiellt siden hun er såpass stor.

Denne syntes jeg var kjempe fin

Skrevet

Synes de var veldig fine alle tre, jeg... Tenker nå seriøst på å kjøpe enten denne eller denne til mine tre brudepiker. De blir nok veldig søte...

Skrevet

Jeg har kjøpt denne til min brudepike:

http://www.snart-gift.no/pike2tekst.htm

Og før noen skyter meg for valg av brudekjole (det er nemlig allerede gjort) så har VI valgt denne og dere velger hva dere vil ha.

Vi kommer til å matche hverandre ved å ta opp fargene i brudebukettet og i brudepikebuketten

Skrevet

Dette er kjolen min brudepike skal ha....

For meg var det viktigst at kjolene hadde samme hvit-nyanse. Jeg syns ikke brudepiker skal ha underskjørt, det får dem til å se så "krampeaktig voksne" ut syns jeg....

Skrevet
Skrevet: Søn Nov 02, 2003 01:21 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Dette er kjolen min brudepike skal ha....

For meg var det viktigst at kjolene hadde samme hvit-nyanse. Jeg syns ikke brudepiker skal ha underskjørt, det får dem til å se så "krampeaktig voksne" ut syns jeg....

Kommer ikke det litt an på hva slags stoff man bruker i underkjolen da? Eller er jeg helt ute på viddene her? :)

Skrevet

Jeg syns bare at brudepikekjoler skal henge mest mulig rett ned....

Skrevet

Jeg syns det kommer ann på underskjørtet,hvor stort det er.Syn det er fint med underskjørt på noen,mine skal ha tyll skjørt under,så da syns det er hvit kant rundt på kjolen..

Skrevet

Denne synes jeg også er nydelig (det er jo så mange farger å velge i også :D). Uheldigvis må jeg har en i størrelse 2 år (evt 3), så da kan det ikke bli denne :(

Kommer ikke til å kjøpe hvit kjole, da min er ivory, men det kan gjerne være en eller annen farge på de...

Skrevet

Den minste av søstrene mine som blir 11 år skal ha den første du viste av bilder Arwen. Den kjolen fallt vi for med en gang. Helt nydelig. Den kommer i ivory. Begge søstrene mine skal ha i ivory ettersom min er i ivory m/litt vinrødt.

:enig_animasjon:

Skrevet

Hun ville ha hvit kjole, så sånn sett er det ganske enkelt egentlig. Min farge får vi ikke tak i uansett i brudepikekjole uten armer. Siden hun er såpass stor følger vi hennes ønsker så slavisk vi kan.

Skrevet
Hun ville ha hvit kjole, så sånn sett er det ganske enkelt egentlig.  Min farge får vi ikke tak i uansett i brudepikekjole uten armer. Siden hun er såpass stor følger vi hennes ønsker så slavisk vi kan.

hvor stor er hun ?

Skrevet

jeg har vært inne på så mangt når det gjelder bekledning, særlig da vi ønsker å holde kostnadene så lave som mulig....(blir jo rundt 70 000 uansett....).

*likte lilly kjolene veldig godt

*likte noen enkle, vakre strikkete kjoler (som tydligvis mange på kg syntes var latterlig.... :ler: )

*skal sjekke opp de kjolene som er nevnt ovenfor her, kjøpt på h&m.

vi får se! :P

Skrevet

Hadde vi skulle hatt flere brudepiker ville vi også vurdert billigere varianter, men i og med at det bare er denne ene er det greit å legge litt penger på det. Som du soer selv, tusenlappene flyr jo uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...