Kissa Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Er det noen av dere som har hatt byrå til å ta storrengjøring hjemme? Var det dyrt og hva var resultatet? Hvilket byrå benyttet du? Vurderer seriøst å skaffe litt hjelp i heimen så lenge gubben ikke vet hva en vaskefille er....
Sannasol Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Jeg har gjort det et par ganger. Ene gangen var før jul et år jeg var syk. Da brukte jeg et privat firma som tok på seg slike oppdrag. Baksiden av medaljen var at jeg måtte rydde vekk alt som var i veien for å kunne vaske. (Bilder, planter, pyntegjenstander, møbler o.l). Likeledes måtte jeg rydde alt på plass igjen. Fikk heldigvis litt hjelp av min mann til ryddingen så det gikk bra. Men jeg mener jo at det omtrent er den verste jobben ved hele rundvasken da. Sjølve vaskinga er jo okei og går noenlund fort. Dette var i 1995, og det jeg betalte da var kr. 1500 for ca. 100 kvm. De stilte med utstyr og vaskemidler. Så brukte jeg et annet privat byrå en gang vi skulle flytte. Da ble hele huset vasket for kr. 4000,-. Huset var da selvfølgelig tomt. Hele huset var ca. på 180 kvm. Med kjeller og alt. Det var i 2001. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå