Kjetil S. Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Selv er jeg veldig dårlig på planlegging, men mye bedre på impulsivitet, så svaret her er et helt klart og oppriktig nei..!! :-)
Caroline411 Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal jobbe med eksamen og assessments som skal leveres om ca en mnd Har gjort så mye annet sprell i helgene en periode nå, at nå tenkte jeg å utnytte disse flotte fridagene til noe fornuftig
Envy Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 (endret) javel, daså Jeg skal jobbe med forfatterprosjektet mitt! Endret 31. mars 2011 av Envy 1
Gjest Consensio Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Tar dagene som de kommer. Ingen satte planer med andre ord, men det er mulig jeg kommer til å drive med litt skytetrening på pistolklubben. Ellers blir det nok ikke så mye aktivitet, bortsett fra å prøve å få gjort rent her hjemme
Kjetil S. Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2011 Tar dagene som de kommer. Ingen satte planer med andre ord, men det er mulig jeg kommer til å drive med litt skytetrening på pistolklubben. Ellers blir det nok ikke så mye aktivitet, bortsett fra å prøve å få gjort rent her hjemme ...flink du er...!! ;-))
Wonders Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 En liten oppdatering... Jeg brakk halebenet! Falt av i full gallopp holder å dæva av smerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå