Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden var her tidliggere. Syntes det var en morsom tråd. Så derfor prøver jeg igjen. Hva planlegger du å kjøpe neste gang du skal på handletur ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Noe jeg kan ha på meg i en 60 års dag. Blir tussete for jeg finner ikke noe :-?

Skrevet

Leter fortsatt etter sen samme toppen som jeg skrev om i forrige tråd jeg :ler: Ellers blir vel mitt neste kjøp annsiktsvann - begynner å bli tom.

Skrevet

Jeg leter etter en lue. Den siste jeg kjøpte var one size men passet ikke. Tror jeg er for tjukk i hue :hoho:

Skrevet

BH med silikonstropper. Blir nok veldig enkelt å finne i 75DD....

Gjest Hilde K S
Skrevet

Planlegger kjempehandlerunde når lønnen er kommet jeg !

Trenger undertøy, en bukse, en genser eller to, pologensre, ullegenser, julebordkjole og nye hudpleieprodukter.

*Sier adjø til hundrelappene*

Skrevet

hmmmm... jeg ender alltid opp med for mye stæsj jeg ikke skal ha..

En ny parfyme og jeans tror jeg det eventuelt blir =)

Skrevet
Planlegger kjempehandlerunde når lønnen er kommet jeg !

Trenger undertøy, en bukse, en genser eller to, pologensre, ullegenser, julebordkjole og nye hudpleieprodukter.

*Sier adjø til hundrelappene*

Adjø til hundrelappene??????

Tusenlappene må du vel si :ler:

Mitt neste kjøp er brudekjolen min og undertøy til den!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Må ha meg sko/støvletter sånn at jeg overlever vinteren uten forfryste føtter... Og så har jeg sett et svart belte med glitrende spenne som jeg bare MÅ HA, og som jeg skal kjøpe neste gang jeg får lønning..

Skrevet

Antrekk til julebord....skal på tre ganske forskjellige julebord...og håper jeg kan finne noe som kan passe til alle settingene... :wink: ....første julebord er allerede 15. november..så jeg må vel begynne å lete etter noe snart....

Skrevet

Mitt neste kjøp er muligens en god varm vinterjakke som rommer gravidmagen min, for tiden bruker jeg fjorårets vinterjakke og den har fremdeles litt plass å gå på, men ikke lenger enn frem til jul regner jeg med. Hater å fryse..........

Skrevet

Den forbanna rettetangen jeg ikke har råd til.

Skrevet

Ny vinterjakke,strømpebukser og kanskje noe julebordantrekk...Tror kanskje jeg har noe i skapet,men..skal iallefall kikke litt...

Gjest Étoile
Skrevet

Sko tror jeg. Og så sikler jeg noe enormt på en vinterjakke fra Replay, men den er grisedyr og jeg har egentlig vinterjakke... Men jeg har såååå lyst på den!!

Skrevet

Bukse, sko, vinterjakke og bh.. Det trenger jeg absolutt!

Men er mye mer jeg har lyst på da.. men pengene strekker nok ikke til..

forbaskede julegaver da.. :(

Skrevet

En bukse.. Jeg er på jakt etter en fin Fornarina bukse, da jeg liker disse så godt. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...