Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Denne tråden var her tidliggere. Syntes det var en morsom tråd. Så derfor prøver jeg igjen. Hva planlegger du å kjøpe neste gang du skal på handletur ?
Gjest Madam Felle Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Noe jeg kan ha på meg i en 60 års dag. Blir tussete for jeg finner ikke noe :-?
Arwen Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Leter fortsatt etter sen samme toppen som jeg skrev om i forrige tråd jeg Ellers blir vel mitt neste kjøp annsiktsvann - begynner å bli tom.
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2003 Jeg leter etter en lue. Den siste jeg kjøpte var one size men passet ikke. Tror jeg er for tjukk i hue
Orthia Skrevet 1. november 2003 #6 Skrevet 1. november 2003 BH med silikonstropper. Blir nok veldig enkelt å finne i 75DD....
Gjest Hilde K S Skrevet 2. november 2003 #8 Skrevet 2. november 2003 Planlegger kjempehandlerunde når lønnen er kommet jeg ! Trenger undertøy, en bukse, en genser eller to, pologensre, ullegenser, julebordkjole og nye hudpleieprodukter. *Sier adjø til hundrelappene*
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #10 Skrevet 2. november 2003 hmmmm... jeg ender alltid opp med for mye stæsj jeg ikke skal ha.. En ny parfyme og jeans tror jeg det eventuelt blir =)
Gjest Madley Skrevet 2. november 2003 #11 Skrevet 2. november 2003 Planlegger kjempehandlerunde når lønnen er kommet jeg ! Trenger undertøy, en bukse, en genser eller to, pologensre, ullegenser, julebordkjole og nye hudpleieprodukter. *Sier adjø til hundrelappene* Adjø til hundrelappene?????? Tusenlappene må du vel si Mitt neste kjøp er brudekjolen min og undertøy til den!
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. november 2003 #12 Skrevet 2. november 2003 Må ha meg sko/støvletter sånn at jeg overlever vinteren uten forfryste føtter... Og så har jeg sett et svart belte med glitrende spenne som jeg bare MÅ HA, og som jeg skal kjøpe neste gang jeg får lønning..
Kosejente Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 Antrekk til julebord....skal på tre ganske forskjellige julebord...og håper jeg kan finne noe som kan passe til alle settingene... ....første julebord er allerede 15. november..så jeg må vel begynne å lete etter noe snart....
Cilla Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Mitt neste kjøp er muligens en god varm vinterjakke som rommer gravidmagen min, for tiden bruker jeg fjorårets vinterjakke og den har fremdeles litt plass å gå på, men ikke lenger enn frem til jul regner jeg med. Hater å fryse..........
starie Skrevet 2. november 2003 #15 Skrevet 2. november 2003 Den forbanna rettetangen jeg ikke har råd til.
Tilde Skrevet 2. november 2003 #16 Skrevet 2. november 2003 Ny vinterjakke,strømpebukser og kanskje noe julebordantrekk...Tror kanskje jeg har noe i skapet,men..skal iallefall kikke litt...
Gjest Étoile Skrevet 2. november 2003 #17 Skrevet 2. november 2003 Sko tror jeg. Og så sikler jeg noe enormt på en vinterjakke fra Replay, men den er grisedyr og jeg har egentlig vinterjakke... Men jeg har såååå lyst på den!!
Theolina Skrevet 2. november 2003 #18 Skrevet 2. november 2003 Bukse, sko, vinterjakke og bh.. Det trenger jeg absolutt! Men er mye mer jeg har lyst på da.. men pengene strekker nok ikke til.. forbaskede julegaver da..
Skusla Skrevet 3. november 2003 #19 Skrevet 3. november 2003 En bukse.. Jeg er på jakt etter en fin Fornarina bukse, da jeg liker disse så godt. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå