Gå til innhold

Hvem ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå skal det være sagt at han har ikke fridd enda en gang da, men i og med at det kan hende det blir "hastebryllup" utpå høstparten titter jeg litt på kjoler likevel! Har funnet 2 (eller egentlig 3) kjoler som jeg synes er så sinnsykt nydelige. Aner ikke hvem av dem jeg liker best! Ikke kan jeg konferere med min kjære heller, for han skal vel helst ikke se kjolen før den store dagen?

Uansett, her er skjønnhetene:

Smal, med "empireliv" ,var denne jeg falt for først. Den er liksom så meg! Ser så lett og fin ut. Men er litt usikker, synes det blir litt mye med den greia under brystet?

Klassisk? Noe sånt har vært prinsessebryllupdrømmekjolen helt siden jeg var liten, men synes den er litt sånn.. tja.. undertøysaktig?

Klassisk med en vri? Denne synes jeg var helt nydelig! Men vet ikke om den vil bli rar på meg? (det kan jo ikke dere vite da :lol: ) Jeg er ganske slank og middels høy, men har jo noen valker her og der, redd den kan bli litt for smal?

Hvilken kjole synes dere var finest? :)

:skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av de tre syns jeg den første var finest...

(hvilken)

Endret av kontorstol
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den første

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første var min favoritt :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Helt klart den første :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første kjolen var finest, gjerne uten den "dingsen" :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Veldig enig med de andre, den første var absolutt finest!

Syns ikke det blir for mye med pynten under brystet, kjolen er jo så enkel i selv seg. Og det er jo en brudekjole!

Skrevet

Så gøy å se at alle var så enige, da er det jo litt lettere å vite hvilken av dem som oppfattes som den fineste :) Dette er dessuten en kjole som passer ypperlig til min kroppsfasong.

Den første kjolen var finest, gjerne uten den "dingsen" :sjenert:

men jeg er enig i denne :sjenert:

Noen som vet om det går an å be butikken om å slippe å ha denne dingsen på?

Dette blir et budsjettbryllup, og det er altså derfor nettbutikker jeg ser på, får jo kjolen så mye billigere da, men valgfriheten med slike ting blir kanskje mindre?

Skrevet

Veldig enig med de andre, den første var absolutt finest!

Syns ikke det blir for mye med pynten under brystet, kjolen er jo så enkel i selv seg. Og det er jo en brudekjole!

Du har et veldig godt poeng der!

Brudekjolehandling er vanskelige greier!

Skrevet

Ein ting er korleis kjolen ser ut på bilde, og ein annan ting på. Hadde sett for meg ein kjole, og enda på noko heilt anna. Men til spørsmålet ditt; alle tre var fine, men synast eg den første ser finast ut.

Skrevet

Hvilken kjole ville dere valgt? Ikke hvem. Hvem skriver man om personer, ikke ting! Høres bare ut som om du er ti år når du prater/skriver på den måten. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hvilken kjole ville dere valgt? Ikke hvem. Hvem skriver man om personer, ikke ting! Høres bare ut som om du er ti år når du prater/skriver på den måten. :fnise:

Å jeez.. Når du først skulle skrive noe kunne du vel likegodt svare på spørsmålet i samme slengen?

Vet at det heter hvilken om man skal være grammatisk korrekt, men det bare faller så lett å si hvem fordi folk flest sier nettopp det på min dialekt. Uansett, dette er ingen språktråd, da får du kopiere den forferdelige feilen inn i språkforumet ;)

• Liker 1
Skrevet

Åh kjære Vinnie.... Du har selvsagt rett, men...kan du ikke i det minste svare på hvilken kjole du likte best da, i tillegg til å kommentere at hun bruker feil ord? ;)

Jeg likte nummer én best. Eller, jeg likte bare nummer én, men den var veldig fin.

Skrevet

I motsetning til alle andre her (tydeligvis :gjeiper: ) så likte jeg faktisk nr 3 best. :sjenert:

Skrevet

Synes den siste, klassisk med vri var nydelig jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å jeez.. Når du først skulle skrive noe kunne du vel likegodt svare på spørsmålet i samme slengen?

Vet at det heter hvilken om man skal være grammatisk korrekt, men det bare faller så lett å si hvem fordi folk flest sier nettopp det på min dialekt. Uansett, dette er ingen språktråd, da får du kopiere den forferdelige feilen inn i språkforumet ;)

Når det nå er påpekt kunne du jo rettet på det.

Skrevet

Defintivt den første! :)

Den kunne jeg og tenke meg! Er det lov å fiske etter hvor den er fra? Snille snille?? ;)

Skrevet

Nr. 1, den var virkelig vakker! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...