AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Etter 5 års med prøving fikk jeg høre at jeg var gravid. Kunne ikke tro mine ører da sykepleiren sa at DU ER GRAVID DU.. gråt og gråt og hjertet banket so fort. Vi begge ble så kjempe happy. Og det var den beste følelse jeg har hatt på så lenge. Men gleden varte desverre ikke lenge enn bare 1 uke før alt ble stille igjen:( Mannen min nektet å tro at vi har mistet igjen (har hatt en SA i uke 9 for 5 år siden, den gang ble vi gravide naturlig )han gråt sammen med meg og ville ta graviditetstest om en uke, ta blodprøve, vi er sikkert gravide med den ene for det var jo to egg som ble ført inn... han var så lei seg....gud.. det er så hardt. Klarer ikke å slutte å grine.. har gråti i 3 dager nå( Det jeg lurer på er kan det være mulig at vi fortsatt er gravide med den ene egget??? Vet det høres jo dumt ut men er det mulig?? Jeg blør kraftig og har smerter i magen. kjenner igjen de fra forrige SA. Så jeg er sikker på at det er ikke noe håp igjen men min søte mann håper på at det fortsatt kan være liv der.. Har dere noe erfaring med det eller vet noe om det??? Setter stor pris på svar. Lykke til til alle prøvere.
Vilmenfårikketil Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 aner ikke, men ville bare gi deg en god klem!! I mitt (u)logiske hode så tenker jeg at det er en viss mulighet, men det kan man vel kun få svar på ved en blodprøve/test? du må vel uansett ta det etter IVF, for man kan jo ha blødninger selv om man er gravid (selv om det er sjelden, etter som jeg har skjønt). Lykke til, og føler med dere av hele mitt hjerte.. dette er nok en helt forferdelig situasjon å være i!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Joda, det er mulig det Krysser fingrene for deg.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Man kan fint være gravid selv om man blør. Men når du blør kraftig og har smerter så er ikke det så positivt, dessverre. For når livmoren støter ut ett egg så går ofte det andre med. Men for noen så går det også bra. Kun to blodprøver med et par dagers mellomrom vil gi et et sikkert svar. Snakk med klinikken. Selv så hadde jeg satt inn to egg, så i uke 6 begynte jeg å blø, kraftig. Blodet bare fosset. Jeg var hysterisk for å si det mildt. Men tviholdt på at det var satt inn to egg. Jeg hadde ikke smerter da. Legen på klinikken var ikke så positiv, og skrev ned truende abort. Men UL viste to bankene hjerter, og de ble der helt til de ble tatt ut med tvang. De kunne ikke se hvorfor det hadde blødd. Lykke til! Håper virkelig det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå