piapetrine Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Vi vurderer å reise til Mexico i sommer og etter å ha lest litt rundt styrer vi unna Cancun og Playa del Carmen og sikter oss inn på Akumal. Akumal ligger etter det jeg forstår ca 2 timer sør for Cancun og er kjent for å ligge nær et svært korallrev (jippi, for vi vil snorkle!) og for sine havskilpadder. Vi sikter oss inn på et all inclusive hotell. Er klar over at vi mister en del av Mexico feelingen da, men synes det er deilig og bekymringsløst. Vi regner med å ta utflukter til Chichen Itza og kanskje stranden i Tulum. Andre tips til hva som er verdt å få med seg? Men det jeg lurer aller mest på er om noen har vært i området og anbefaler eller fraråder det?
piapetrine Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2011 Da ble det Akumal og vi har bestillt! Gleder meg veldig! Tar fremdeles i mot tips om hva man bør få med seg når man er i Mexico samt evt. noen smarte pakketips;)
Rødtoppen86 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg vil tro det blir en flott reise Skal selv på cruise i Karibien og da stopper vi innom noen steder i Mexico. Gleder oss masse :D Vet dessverre ingenting om landet siden jeg aldri har vært ser før selv, men vi får se om noen har noe tips og råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå