Spiralis Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hvilken musikk hører du på som du ikke vil være bekjent av overfor vennene dine? Er du metall mann utad, men hører på tyggegummi-pop bak lukket dør? Er wolfmother det du sier til vennene dine er Din musikk, mens du egentlig har et svakt punkt for abba? Hvilken musikk er du så flau over å like at du helst tar en hvit løgn? Innlegg som Anonym Bruker er vel det tryggeste her
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg er egentlig veldig åpen om det jeg hører på, men jeg har en metalhead kompis jeg tok i å høre på Britney Spears en gang eller tre.
sauen87 Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Jeg hører nok mest på musikk ala pink floyd, bob dylan, don mclean, susanne sundfør... Altså mest Singer/songwriter og rock, men også andre kategorier som klassisk, goa, noe pop og rap osv. Stiller høye krav til kvalitet innen musikk, og for meg bør det ligge noe mer i musikken enn bare "shake that ass when you dance on the floor". Jeg fordømmer vanligvis listemusikk. Jeg mener mye av det bare er laget for å selge, og spiller på sex og kropp. Men i smug hører jeg nok litt på rihanna, og har fått dilla på den nye sangen til Pitbull og J.Lo - On the floor... =) 1
Fashionistaen Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Elsker klassisk musikk, da spesielt av komponister som : Frederic Chopin og Claude Debussy. Dette burde jo egentlig ikke være flaut, men når man er 15 år og hører på den slags musikk blir man jo bare tatt som rar. Skal si noen bekjente av meg fikk seg et latterkick da de fant klassisklisten min på Spotify.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå