AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hva er facebook virus, og hva gjør det? Får man virus på pcen også? Hjelp!!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Lurer på det samme!Facebook oppfører seg helt merkelig - har vært slik i 2 uker!!
Sugerøret Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 http://www.google.no/search?q=Facebook+%2B+virus&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1MOZA_en-GB___NO329 kommer vel ann på hvilket virus en får. bruk av applikasjoner øker jo sjangsen for slike ting,samme for å legge til folk en ikke kjenner/trykke på link som er ukjent osv osv Har dere noen konkrete eksempler på hvorfor dere tror dere har fått virus? Bortsett fra at fb er "rar"
pantora Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har perioder hvor jeg ikke får opp vaslene mine, og nå er det noen ganger slik at når jeg får vasler om at noen har feks kommentert statusen min, så kan jeg ikke se det, men om jeg går inn en halvtime senere eller dagen senere, så kan jeg se det (selv om det ble, og det står at det ble postet for 30 min/en dag siden)... Det var også en hel uke hvor jeg ikke kom meg inn på meldingene mine (og meldingene jeg fikk i den perioden kom ikke som e-postvarsel).. Irriterende.
Sugerøret Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Jeg har perioder hvor jeg ikke får opp vaslene mine, og nå er det noen ganger slik at når jeg får vasler om at noen har feks kommentert statusen min, så kan jeg ikke se det, men om jeg går inn en halvtime senere eller dagen senere, så kan jeg se det (selv om det ble, og det står at det ble postet for 30 min/en dag siden)... Det var også en hel uke hvor jeg ikke kom meg inn på meldingene mine (og meldingene jeg fikk i den perioden kom ikke som e-postvarsel).. Irriterende. Det samme har jeg ,kaller det for FB Heng. Ikke forveksle med annet type heng Tror det har med FB sine servere og sider enn at du har virus 1
pantora Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Åh, jeg som har gått rundt og trodd facebook hadde en grudge mot meg.. *pew*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå