Gå til innhold

Hverdagskjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LOGAN
Skrevet

Jeg ville hatt:

- espadrillos, enten flate eller kilehæl.. kanksje hvite eller beige eller grønne eller oransjerød eller... ja - mange muligheter!

- et blomstrete skjerf - mye farger - sterke farger, enten silke type eller bomull, stort eller lite..

- byttet ut belte med et cognacfarget smalt flettebelte

- store "gull"ringer i ørene evt. bare mange armbånd - mikse forskjellige typer!

- ha en blondesinglett under, kremfarget m/hudfarget BH under.. så kan du kneppe opp kjolen og rocke deg utpå kvelden!

du kan også kjøre cognacfargede skinnpumps! de må være litt tunge og "rocka"..

(jeg ville faktisk fått sydd den opp littegrann - kommer anpå høyden din osv så klart.. men det der er ofte en "rar" lengde etter min mening!)

- håper det hjalp litt -

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt:

- espadrillos, enten flate eller kilehæl.. kanksje hvite eller beige eller grønne eller oransjerød eller... ja - mange muligheter!

- et blomstrete skjerf - mye farger - sterke farger, enten silke type eller bomull, stort eller lite..

- byttet ut belte med et cognacfarget smalt flettebelte

- store "gull"ringer i ørene evt. bare mange armbånd - mikse forskjellige typer!

- ha en blondesinglett under, kremfarget m/hudfarget BH under.. så kan du kneppe opp kjolen og rocke deg utpå kvelden!

du kan også kjøre cognacfargede skinnpumps! de må være litt tunge og "rocka"..

(jeg ville faktisk fått sydd den opp littegrann - kommer anpå høyden din osv så klart.. men det der er ofte en "rar" lengde etter min mening!)

- håper det hjalp litt -

Så gøy å høre hvordan andre ville stylet kjolen! Jeg har ingen blondesinglet, men jeg har en blondebody i en kremfarge med lange armer på. Vil det se rart ut med lange armer under en sånn kjole?

Men nå som det enda er litt kjølig i luften, ihvertfall her som jeg bor, hvordan kan jeg kombinere det da? På samme måte, men at jeg har en tykk strømpebukse på? Vil det passe med en blazer utenpå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig i alt LOGAN sa, så jeg tror vi kan konkludere med at det kommer an på hvordan du ser ut og hva du kler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig i alt LOGAN sa, så jeg tror vi kan konkludere med at det kommer an på hvordan du ser ut og hva du kler.

Hvordan ville du kombinert det selv da?

Gjest LOGAN
Skrevet

du kunne ikke bare skrevet hva DU ville gjort da istedet for å svare slik?

det er jo forslag hun er ute etter - ikke vite at en og annen anonymbruker er uenig..

i det minste kunne du i tillegg til det du skrev kommet med forslag!

Gjest LOGAN
Skrevet

Så gøy å høre hvordan andre ville stylet kjolen! Jeg har ingen blondesinglet, men jeg har en blondebody i en kremfarge med lange armer på. Vil det se rart ut med lange armer under en sånn kjole?

Men nå som det enda er litt kjølig i luften, ihvertfall her som jeg bor, hvordan kan jeg kombinere det da? På samme måte, men at jeg har en tykk strømpebukse på? Vil det passe med en blazer utenpå?

Blazer kan du ha og en mellomtykk strømpebukse!

Men da må det nesten bli "grove" pumps eller ankelstøvletter.. Belte ville jeg uansett byttet ut for å røffe den opp..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du kombinert det selv da?

Jeg ville gjort det enkelt og klassisk, definitivt tatt et par høye hæler. MEN som sagt: Det kommer helt an på hvor du ser ut. Vi kan ikke gi deg noen tips så lenge vi ikke vet hvem vi styler.

Gjest LOGAN
Skrevet

husk å se an lengden på blazer da:)

en kul stor strikkejakke er også fint men da ville jeg kjørt på med stor ørepynt..

sånn nå er jeg ferdig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

husk å se an lengden på blazer da:)

en kul stor strikkejakke er også fint men da ville jeg kjørt på med stor ørepynt..

sånn nå er jeg ferdig :fnise:

Jeg har pærefasong, så jeg bruker ikke jakker som går lenger ned enn til hoftene ;)

Jeg ville gjort det enkelt og klassisk, definitivt tatt et par høye hæler. MEN som sagt: Det kommer helt an på hvor du ser ut. Vi kan ikke gi deg noen tips så lenge vi ikke vet hvem vi styler.

Jeg har pærefasong, er 163 høy, kler aller best kalde farger og har kort, brunt hår. Hjelper det? Har uansett fått noen tips og ideer her nå, så da skulle det ikke bli så vanskelig å sette det sammen til et kult antrekk.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvilke andre sko passer til kjolen, bortsett fra pumps?

AnonymBruker
Skrevet

ankelstøvletter!!

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Jeg har faktisk denne selv bare i sort.

Jeg har kombinert den med et par tykke strømpebukser, en grå cardigan og støvletter som går opp til knærna (uten hel).

Denne kombinasjonen syntes iallefall jeg er veldig fin. Feminint, samtidig som det ikke er for pynta.

Siden din er i lys farge, kan du jo kombinere den med en sort cardigan, og ellers noen støvletter og tykke strømpebukser?

I og med at du kler kalde farger ville jeg iallefall ha brukt en cardigan eller lignende i en kald farge, siden fargen på denne vel er varm. Et skjerf/sjal i en kald tone kan jo også passe. Kanskje grått eller sort?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk denne selv bare i sort.

Jeg har kombinert den med et par tykke strømpebukser, en grå cardigan og støvletter som går opp til knærna (uten hel).

Denne kombinasjonen syntes iallefall jeg er veldig fin. Feminint, samtidig som det ikke er for pynta.

Siden din er i lys farge, kan du jo kombinere den med en sort cardigan, og ellers noen støvletter og tykke strømpebukser?

I og med at du kler kalde farger ville jeg iallefall ha brukt en cardigan eller lignende i en kald farge, siden fargen på denne vel er varm. Et skjerf/sjal i en kald tone kan jo også passe. Kanskje grått eller sort?

Jeg er veldig glad i grått og svart, men føler det blir litt hardt mot den fargen. Kan bare være noe jeg syns? Vet ikke. Siden det er så mange knapper på kjolen som er såpass synlig, bør jeg være forsiktig med smykker til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...