Hedda-78 Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Ja, hva vasker du med på badet? 1: Speilet? 2: Vask og kran? 3: Toalettet? 4: Badekaret? 5: Dusjen? 6: Gulvet?
Jamme Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Bortsett fra i toalettet, der jeg bruker toalettrens, og i dusjen, der jeg av og til bruker skurekrem, bruker jeg vanlig vaskemiddel (som for øyeblikket er den gule med sitronlukt fra Jif) overalt. Jeg bare lager en stor bøtte og vasker alle flater med klut, også tørker jeg av speilet med avispapir. Har riktignok ikke badekar.
Gjest Spinell Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Jeg forsøker å begrense antall rengjøringsmidler, men såpeprodusentene er jo mestere i å lage (u)like midler til enhver nisje. 1: Speilet? Vanlig flytende rengjøringsmiddel. Hos meg går det i Ajax m sitron. Tørker over med pusseskinn. 2: Vask og kran? Jif skurekrem eller samme rengjøringsmiddel som over. 3: Toalettet? Toalettrens. 4: Badekaret? Jif skurekrem. Hvis det ikke blir rent sprayer jeg på litt salmiakkvann. 5: Dusjen? Samme som badekaret. 6: Gulvet? Vanlig flytende rengjøringsmiddel. Eventuelt kun tørrmopp, da det som regel er mer støvete enn skittent på dette gulvet hos oss.
karisjima Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 1: Vann og deretter tørr microfiberklut 2: Vann ved daglig vask, klorin 1 gang i uka 3: Toalettrens 4: Har ikke badekar 5: Vann ved daglig vask, klorin 1 gang i uka 6: Tørrmopp daglig evt vann ved flekker og klorin 1 gang i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå