AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 hei! Jeg driver og vurderer diverse eiendomsmeglere, og lurer på om noen har solgt i det siste, og har eksempler på hva det koster å selge nå for tiden. I mitt tilfelle gjelder det en sentral og ganske stor leilighet, regner med prisantydningen blir 2.4-2.5 mill. Da jeg skulle selge forrige leilighet for noen år siden, varierte tilbudene jeg fikk enormt (fra 55000 til 85000). Men da var det vanskelig å selge. Nå fyker boligene ut mye kjappere når de kommer på markedet - betyr det at konkurransen er større, og prisene ikke så høye lenger? (lov å håpe)
vivana Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Et vennepar har solgt nylig en leilighet i Bergen sentrum - takst 2.6, solgt for 2.75 De brukte 130 000 på megler. Helt utrolig synes jeg. Det er jo nesten hele gevinsten de fikk over takst!
MissStiles Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg solgte leiligheten min før jul. Snakket med flere eiendomsmeglere før jeg bestemte meg for hvem jeg ville bruke. Til slutt ble det Ihus. Tror det kom på under 60 000kr. Jeg var veldig fornøyd. helt syke priser på meglere. Snakk med og få tilbud fra flere, så kan du sammenligne de mot hverandre.
wondergirl Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Vi solgte i januar (leilighet i Oslo, 50kvm, sentrumsnært, 1940 000). Vi brukte Ihus og betalte ca 50000, inkl forsikring, fotografering takstmann og alt. Men hadde ikke avisannonsering. Hadde flere meglere innom, og de lå på omtrent det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå