Livva Skrevet 1. november 2003 #1 Del Skrevet 1. november 2003 Vet dere om noen steder jeg kan få tak i pene armsmykkebånd til overarmen min? jeg skal prøve få få sminket bort en piggtråd tatovering, men hvis dette ikke går, har jeg lyst å kjøpe et armsmykke. Men det er så vanskelig å finne et som går helt rundt. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #2 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe det. Men det skal være meget spessielt før det passer til en brudekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. november 2003 #3 Del Skrevet 1. november 2003 Se på arts of craft,sikkert skrevet feil :oops: eller i en vanlig gullsmed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Kan nesten love at du ikke finner det hos en vanlig gullsmed, så det bryet kan du spare deg. (Har jobbet i bransjen, og følger nøye med på vareutvalget :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå