AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har kjøpt en ,value[/looks/2011/Look_0005071_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]slik kjole,og lurte på om jeg kunne bruke den på en fest i helgen..?eller er den for lite "pyntet..?" men jeg er så dårlig på styling,hvilke sko o.l. bør jeg ha til? flott om dere kan svare fort for det haster....bor i oslo området så om dere vet om butikker o.l. der så bare informer om det
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Sleng på en svart blazer, et par svarte pumps og et litt stort smykke, og du er klar for fest. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 takk for tips dere!kjolen er kjøpt på H&M. jeg klarer ikke gå i pumps,sliter med sko som har smal hæl..og synes ikke det er noe fint om man ikke klarer å gå i skoene sine jeg har kjøpt disse idag,de var tøffe på! men om de går sammen med kjolen gjenstår å se da...
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 hahaha feil sko i linken!! prøver igjen; Min lenke 1
Tonka Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 takk for tips dere!kjolen er kjøpt på H&M. jeg klarer ikke gå i pumps,sliter med sko som har smal hæl..og synes ikke det er noe fint om man ikke klarer å gå i skoene sine jeg har kjøpt disse idag,de var tøffe på! men om de går sammen med kjolen gjenstår å se da... Jeg håper ikke du har tenkt å bruke de lekre joggesandalene som dukket opp i første linken, nei..... Men jeg er ikke helt enig med deg i skovalget ditt altså, selv ikke etter at du linket til riktig par. Kjolen var søt, og skoene var i mine øyne helt utrolig stygge. Jeg ville ha valgt noe sånt som disse. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 huff ja jeg angret faktisk litt når jeg kom hjem men nå får jeg ikke byttet de heller,var så dum og sa jeg ikke ville ha med esken.forsto det sånn på butikkdama at jeg ikke fikk byttet da..og kvitteringen aner jeg ikke hvor er heller. åååhh det er så vaanskelig altså..ikke lett å handle med små hylende unger på slep,da lar man seg lettere overtale av butikkdamene ja
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Du må ha sort tilbehør til denne. Du kan godt ha balerinas. Hvitt tilbehør vil gjøre kjolen søtere.
Kelsier Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 takk for tips dere!kjolen er kjøpt på H&M. jeg klarer ikke gå i pumps,sliter med sko som har smal hæl..og synes ikke det er noe fint om man ikke klarer å gå i skoene sine jeg har kjøpt disse idag,de var tøffe på! men om de går sammen med kjolen gjenstår å se da... ÅÅH! Men jeg likte de første så godt! Sikker på at det hadde vært perfekt til kjolen! Jeg ville gått for et par søte ballerinasko, jeg. Kombinert meg svart blazer (om jeg hadde kledd det ) og noen klassiske smykker. De (andre) nye skoene var kule, men syns personlig at de ikke passet til den kjolen. Ha det gøy på fest!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 jeg prøvde disse og Min lenke ,men var redd de ble for harde/røffe for kjolen.men synes de var kule da
Gjest Blondie65 Skrevet 1. april 2011 #11 Skrevet 1. april 2011 jeg prøvde disse og Min lenke ,men var redd de ble for harde/røffe for kjolen.men synes de var kule da Disse var langt bedre enn de hvite (selv om jeg personlig ikke liker sånne voldsomme sko).
Tonka Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 (endret) jeg prøvde disse og Min lenke ,men var redd de ble for harde/røffe for kjolen.men synes de var kule da De var veldig mye finere:) Det må da være mulig å bytte de andre skoene. Ta med en kontoutskrift (forutsatt at du betalte med kort), og bruk overtalelsesevnen. En blazer, som MarteM nevnte, vil passe fint til. H&M har flere fine akkurat nå. Edit: Hm. 3x"Fint" i et så kort avsnitt. Ikke verst... Endret 1. april 2011 av Tonka
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #13 Skrevet 2. april 2011 det endte med at jeg byttet skoene til de andre jeg linket til gikk ikkemed de eller kjolen da,jeg forandret mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå