Midnattsol Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Åh, halloooooooo for en fin kjole!!! Smykkene var enkle, pene og stilfulle. Passer nok fint.
Livva Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Nydelig kjole og nydelig smykke+øredobber. Jeg tror de ville passet kjempefint til kjolen din. Hvis du har fallt for disse, så ville jeg deffently kjøpt dem :D
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Begge deler var nydelige Liker enkle smykker - kjolen er pynt nok i seg selv
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #5 Skrevet 1. november 2003 Kjolen var nydelig , smykket var ikke helt min stil.
Arwen Skrevet 1. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2003 Kjolen var nydelig ' date=' smykket var ikke helt min stil.[/quote'] hva er din stil da? Vil ha masse smykketips :D
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #7 Skrevet 1. november 2003 Jeg er ikke så veldig flink med hva som passer sammen. Men jeg liker store smykker. Slik som denne eller denne enda ett også denne Men dette med smykker er en personlig smak.Og det er viktig å finne ett smykke som passer både til kjolen og deg selv. Jeg skal ikke ha smykker til kjolen min annet en gifteringen.
Arwen Skrevet 1. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2003 OK, helt enig med deg at det er personlig. Selv synes jeg at kjolen er et så stort smykke i seg selv at jeg vil ha et lite diskrè kjede. Tror det blir penest.
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #9 Skrevet 1. november 2003 Er enig med deg der Arwen. De smykkene jeg syntes er fine er ikke diskre , og de vil ta for mye oppmerksomhet bort fra kjolen. Av mine alternativer og det du har funnet så er det nokk ditt det som passer best
Gjest Madam Felle Skrevet 1. november 2003 #10 Skrevet 1. november 2003 Jeg er ikke så veldig flink med hva som passer sammen. Men jeg liker store smykker. Slik som denne eller denne enda ett også denne Men dette med smykker er en personlig smak.Og det er viktig å finne ett smykke som passer både til kjolen og deg selv. Jeg skal ikke ha smykker til kjolen min annet en gifteringen. Dyr smak du
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #11 Skrevet 1. november 2003 Dyr smak du Kjanske derfor jeg ikke skal ha smykker. Har hvertfall ikke råd til disse .
jea Skrevet 1. november 2003 #12 Skrevet 1. november 2003 Det smykket vil nok passe kjolen din perfekt..
Gjest gidder ikke logge inn Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 "enda ett" var jo nydelig da, men det var jammen det du har funnet også! Helt sant som andre også har sagt, dramatisk kjole krever kanskje at du toner ned smykkene litt.... Lykke til!
momo Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Synes både kjolen og smykkene var nydelige, kommer til å bli kjempefint sammen. :D
frosken Skrevet 2. november 2003 #15 Skrevet 2. november 2003 Jeg tror det kan blir fint, spesielt siden det ser ut som om smykket "følger" utrigningen i kjolen. Er enig i at til en så pyntet kjole er det fint med litt enklere smykker.
Linsi Skrevet 2. november 2003 #16 Skrevet 2. november 2003 Jeg synes smykkene var veldig fine, men jeg skal ha samme kjole som deg og har tenkt litt på og ikke ha kjede. Kjolen har så mye pynt på fra før, så jeg tenkte det ble litt mye med kjede. Men øredobbene ville jeg valgt da!
Arwen Skrevet 2. november 2003 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2003 Jeg føler meg fryktelig naken med dåpass dyp utringning uten kjede, så det er jeg sikker på at jeg skal ha. Men det må være veldig enkelt. Så synes dette så ut som om det passet bra. Må bare tenke litt hva jeg skal by på det. Det er nok minstepris på det..
Pusekatt Skrevet 2. november 2003 #18 Skrevet 2. november 2003 jeg tror du trygt kan gå for de smykkene, Arwen, de vil bli kjempefine til den nydelige kjolen din!
tuji Skrevet 2. november 2003 #19 Skrevet 2. november 2003 Jeg synes ikke det passet så fint, smykkene så så mye billigere ut enn kjolen. Jeg ville valgt et enkelt diamantkors til denne kjolen, og små diamanter i ørene. Ikke noe mer.
9na Skrevet 2. november 2003 #20 Skrevet 2. november 2003 Smykkene var enkle og nydelige. Tror de vil passe flott til kjolen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå